情侶秘密Apps – Bewteen

情侶秘密Apps – Bewteen

今日情人節,想說情話但又講不出口? 又或者sms、whatsapp對方,但又怕被別人看到? 有冇諗過一個只有妳同他使用的秘密apps?

 

<<Bewteen>>是名副其實一個簡化又加密的Apps,只有兩人可以登入及瀏覽,為情侶打做秘密空間,分享甜蜜回憶。 (IOS / Android可免費download)

 

 

登入

使用<<Bewteen>>之前,要用妳和男朋友的電話登記,如果其中一方還未download,可以send download link給對方,當雙方都登記好,先可以開始使用。

 

 

 加密

每次要瀏覽<<Bewteen>>時,都要按密碼。即使男朋友send肉麻短訊,<<Bewteen>>只會顯示有短訊,並不會有電話上方顯示內容。要睇短訊就要按密碼,咁保密就唔怕身邊的八掛同事偷看到啦!

 

(要加此功能:Setting –> Enable Passcode –> 輸入密碼)

 

 

特別日子提示

妳可以把所有特別日子寫進此Apps內,它會把最接近的日子放在Home page上,每次入此Apps都見到呢個日子,男朋友一定唔會忘記。最重要的係,它會在當日早上send notification告訴你倆今日是xxx記念日,幾大頭蝦也不會忘記!

(現時圖片上方應該有一個 “special day” 的button,可以click入去set你倆的特別日子唷~)

 

 

相片的目錄

按日子排列,簡單易明

 

 

在目錄按入某日的相片,就會得此畫面。 內有GPS功能,可以記錄相片的拍攝地點。假如第日想一齊舊地重遊,可以在相片的資料搵返地址。

 

 

 

Comment功能

 

 

短訊功能

正確來說,它同whatsapp冇太大分別,一樣有notification功能,但不會顯示短訊內容,好夠私隱!

 

 

Memo功能

有甚麼肉麻到爆的說話可以打在這兒。

 

 

Memory

 

任何你覺得最特別的memo、相片,都可以打上星星,放在此Memory Box。

 

 

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments