想去旅行? 儲錢!

想去旅行? 儲錢!

想復活節或者暑假去旅行? 就要現在開始儲錢!但可惜行行下街見到Sales就好自然走入鋪睇衫,然後又好自然比錢買,最後說好要儲的錢,就不了了知。

 

如果決心要儲錢,就要特別留意,以下介紹的apps,開始時的setting會比較複雜,但用落去非常實用,落足眼力啦~

 

 

 

 

Step 1:

Market 內打”YouBudget” ,用IOS的朋友就不好意思,因為market先有呢個apps。

 

 

 

Step 2:

每次click入apps,第一個畫面。

我們可以隨時把分類改名、改icon。

 

 

Step 3 : 就是要set budget。

建議: (1)Budget Name用月份,如果你想每個月咁計。

(2) 選 “Budget by Category” ,然後在每項種類打上budget,好似 Clothing $1000

(3) 拉到下面,記得要set日期呀

 

Step 4 :

每次加費用前,都要在 “Budget” 先Click 今個月份,然後按 “Show expense list”

 

 

Step 5:

再之後,會出 “Expense” 的版面。在右上角按 “Add” 就可加新的費用。

 

Step 6:

如果想看自己用的和預計的金額相差幾多,可以回 “Budget” 畫面按 “Show Statistics” ,有百分比、總額的分析,每次要買野前,望望自己用了幾多budget,就唔會爆Budget,同儲到錢去旅行啦!

 

最後,錢銀的事,都比較私隱,所以記著要加密呀!

 

小編在此為大家加油,一齊儲錢去旅行 =)

 

 

Apps:YouBudget

應用程式: Android

Rating : 4.4

Comments

comments

Powered by Facebook Comments