【5個月。減50磅】減肥飯堂:譚仔米線

【5個月。減50磅】減肥飯堂:譚仔米線

【5個月。減50磅】減肥飯堂:譚仔米線

倒數日數:136日

已減磅數:7磅

減肥唔可以當興趣,更加唔係講玩!有個適合你自己的方法就最重要!

好多人話減肥最直接的方法,就係不吃東西!其實這是千錯萬錯的概念,你可能話:「唔係喎!好多明星都係咁減!劉德華、鄭秀文仲唔食飯!」做幕前演員的,他們要常為角色轉變身型(你看黎明最近為拍新戲而極速減磅便知道),要減肥是非常迫切性,可能要在短時間內增、減肥十磅八磅,那麼節食未嘗不是好方法。

沒錯,節食是短時間內見到顯著成績的捷徑方法,長遠下去,除非你一世也吃這樣少的份量,否則「反彈」是遲早的事情。所以懇請各位減肥人士,切記一日三餐必須食足,養成良好的三餐飲食習慣,才是長遠下去的好方法!

今期就開始跟大家分享「減肥好介紹」!當然,食麥包、麥皮係非常有營養,但這樣「口淡淡」的選擇,你又接受到幾多餐?放心,其實有很多平時去慣去熟的食市,都適合減肥人士去的!

今日就介紹「譚仔」這間食米線的食市,對於不少年青人、OL,「譚仔」已經係長期飯堂,但點樣叫先食得最健康?「譚仔」勝在清湯底清淡得來夠鮮味,比其他米線店,未食其米線先見其成碗油,單是湯底已勝一仗!

其次就是配菜方面,艾力首選一定是魚蛋、雞肉、生菜!食店選用的魚蛋是白魚蛋,而非炸魚蛋,這已經健康得多。雞肉亦是白烚的去皮雞肉,比起添了醬油及油炸過的,實在是非常健康!還有減肥人士的好朋友:菜,有丸、有肉、有菜、有米線,這樣你還不滿足嗎?

當然,同一個地方,你要吃得放肆,大可選擇炸醬、炸雞翼、腩肉,一念天堂、一念地獄,各下自行選擇了!

 

 

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments