來自太空 4D喇叭

來自太空 4D喇叭

一般買喇叭都係睇啲聲靚唔靚、個外型夠唔夠時尚、會唔會佔好多空間,特別香港地少空間細,所以不少便攜式嘅小型喇叭愈嚟愈受歡迎。又要聽得、玩得又睇得,可以一次過滿足你到三個願望,相信DOSS嘅喇叭會吸引到你!

 

DOSS一直以嚟都鐘意玩設計,每款喇叭都會令你驚喜十足。今日介紹DOSS Asimon X1同Alonso A5比大家認識一下。

未聽佢把聲一睇就已經深深吸引住你嘅Asimom X1,以英文字母”X”為外型,中間仲有個風扇仔,就算未試都想像到佢唔只係得聽歌咁簡單。咪睇佢得個樣,就算開到最大聲都唔會話有拆聲,尤其你鐘情低音Base嘅話,佢強勁嘅低音會嚇你一跳。

IMG_4352

 

 

 

 

 

 

當你開機嘅時候,原來前板面有LED燈效。Asimon X1內置咗48顆LED燈,主要以紅、藍、綠、黃、紫、白色為主,並因應不同聲效組合出1600萬多種燈光效果。

IMG_4360IMG_4367

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

號稱為手機遊戲而生的Asimom X1有個"電影遊戲模式",開咗之後中間個風扇仔就會因應不同嘅場境轉動,就例如:高速賽車、爆炸模式等等,而更驚喜嘅係原來Asimom X1內置埋一個震動摩打,所以風扇仔轉嘅同時都會震!今次呢個可以稱得上4D享受,真係聽得、玩得又睇得!

另一個型號Alonso A5以太空返回艙做主題,唔知有冇受到”都教授”影響呢?圓錐型嘅喇叭用咗航空級金屬材料,經三十六個工序處理打造,令金屬嘅毛刺的表面變得平滑、就算時間用耐咗都唔會有金屬銹味。

IMAG0662

 

 

 

 

 

 

 

 

睇佢比Asimom X1更細,但就有72顆LED燈喺入面!不愧來自星星的它,喺黑暗嘅地方,炫彩效果更吸引人。有四個炫彩彩模式可以揀,除了基本嘅變色同跳躍外,其中螺旋式由低至高不停地循環轉換各種顏色,就如倒轉嘅陀螺般;而遊走式就像一片彩色嘅海洋,各種顏色自由遊動,實行將72顆LED發揮得淋漓盡致。

IMAG0672IMAG0667

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
IMAG0670IMAG0665

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

以上兩個型態都可以利用藍芽連接,方便到大家無駒無束地多種享受音樂的快感。

Comments

comments

Powered by Facebook Comments