大勢所趨 智能手錶之熱

大勢所趨 智能手錶之熱

宜家有好多唔同款式嘅智能手錶,就連蘋果公司都想分一杯羮,喺IPhone6發佈會中突然發放有關Apple Watch嘅消息,但要等到2015年先有得買。未知Apple Watch有幾好嘅時候,ASUS就出咗一隻智能手錶ZenWatch,大家一齊睇下佢有幾犀利!

首先,由外型上睇吓ZenWatch先。同大部份智能手錶一樣,錶面唔再係傳統時鐘設計,而係用咗一個觸控顯示屏作為操作媒介。錶底利用不銹鋼作為外殼,並以橙啡色嘅真皮錶帶令ZenWatch睇起上黎時尚不失大體,由於手錶外觀上不存在刻意的男兒氣,即使女士配帶也不會顯得格格不入,反而ZenWatch會是百搭好襯衫的首選。

vs09-03_1118s_1_verge_super_wide

 

 

 

 

 

vs09-03_1116s_verge_super_wide

 

 

 

 

 

ZenWatch嘅功能相當生活化,就好似Hangouts、Google Map都可以控制到,就算揸緊車都唔洗怕要禁電話分心啦!當有朋友打電話比你嘅時候,佢地個樣會出現喺錶的屏幕上面,如果你唔方便接聽的話,可以用手遮住個屏幕,電話就會自行轉換成靜音模式,十分方便。

googlemap

 

cover

 

 

 

 

 

 

 

 

對大家來說,自拍變成生活一部份,如果冇自拍神器喺身邊都唔緊要,因為ZenWatch可以控制電話鏡頭,喺隻錶上面就已經睇到即時畫面,隨時隨地都可以影得出色啦。

capture

 

 

 

 

 

開會滙報好多時侯都需用到Powerpoint, ZenWatch可以連接手提電腦控制簡報。只要輕輕一掃就可以去到下一頁,令到成個滙報更加流暢。

presentation control

 

 

 

 

 

 

除咗可以控制電子產品之外,ZenWatch都可以檢測到你身體狀況。喺錶底下方有一個感應器,可以檢測到卡路里消耗、心跳率同運動強度,更從中計算你嘅壓力指數,大大提醒緊張生活的都市人要留心和管理自己的習慣。

relax

 

 

ZenWatch暫時只可以支援到Android系統,而發售價大約美金258元左右。

Ref: http://www.theverge.com/2014/9/3/6100933/asus-zenwatch-with-android-wear-launch

Comments

comments

Powered by Facebook Comments