智能電話應用既食物溫度計Smart Thermometer

智能電話應用既食物溫度計Smart Thermometer

隨住生活質素提高,我地對廚房中既工具唔再係鍋碗碟咁簡單啦,無論係商場中定係網絡上面,都有相當豐富實用既創意廚房工具,可以比你係製作美食既過程更簡單同有樂趣~如果你鍾意煮野食既話,咁今次呢款iPhone /Android應用配套既食物溫度計Smart Thermometer就係專門為你而設計嫁啦~


Smart Thermometer睇起黎都幾時尚、幾令嫁~而Smart Thermometer就係由不銹鋼探頭、高溫塑料以及連接線三樣組成。Smart Thermometer本身用法好簡單,用既時候只要將iPhone既耳機插口與手機連接就用得~只要將檢測器插入到食物中,iPhone上既Smart Thermometer軟件就會即刻顯示當前食物既溫度。

Thermometer-Probes
如果係專用於食物既溫度計,咁佢既溫度就只限於冰點0度——沸水100度。事實上Smart Thermometer可檢測-30攝氏度至250攝氏度的範圍(-30°C至+250°C;-22°F至+482°F),而佢既準確度僅僅係在±1.05°C範圍內,可以話係相當準確。為左達到呢個範圍同準確性,Smart Thermometer開發商採用了一些規格較高的技術和硬件。將檢測器插入到食物中,iPhone上既Smart Thermometer軟件就會即刻顯示當前食物既溫度。

Thermometer-Grill1

開發商最開始嘗試左普通電阻設計既傳感元件,保證左係0到100攝氏度之間的準確性。但係後黎發現呢種原始傳感元件係接近250攝氏度時漸漸失去了準確性,所以最終放棄呢種設計,而選用左成本更高既RTD傳感元件,保證整個溫度範圍內既高準確率,就算係要求極為苛刻既糖果製造商都適用。

Thermometer-Single

 

另外,採用的Cypress PSoC技術仲具有低功耗特點,這咁樣Smart Thermometer就唔會明顯消耗iPhone電池。Smart Thermometer共有粉紅色同黑色兩個顏色版本,開發商承諾將會係2013年的5月正式推出,正好趕上左夏季BBQ季節~

 

 

資料來源: http://www.kickstarter.com/projects/732414059/smart-thermometer

Comments

comments

Powered by Facebook Comments