[激昂]送我手機 不如送我保護殼?

[激昂]送我手機 不如送我保護殼?

iPhone 5一部炒價1.5萬,都已人人嘩嘩聲,不過芭芭我就話送部iPhone 5俾我不如送個保護殼俾我仲好!哩個由Natural Sapphire Company 推出的 iPhone 5 保護殼,簡直係「妹仔大過主人婆」。

事關佢既表面以 18 克拉既白金同2,380 粒錫蘭藍寶石製成,同時保護殼上既Apple 的蘋果標誌,亦用左 38 顆紅寶石同橢圓青綠寶石做蘋果葉,廠方仲話可以自己安排寶石同白金的排列,加強個人style。

不過當然價錢會有出入啦下,因為佢原價都要USD $100,000,姐係成港幣$800,000,究竟係個保護殼保護iPhone 5,定要再搵個套去保護個保護殼好呢….不過你話如果有人拎住哩個保護殼同我的求婚,我都真係可以考慮下喎!

資料來源 http://www.thenaturalsapphirecompany.com/Blog/the-natural-sapphire-company-announces-100000-iphone-5-case-featuring-natural-sapphires-and-rubies

 

 

 

 

 

 

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments