玩味蒸汽火車頭機箱PC-CK101

玩味蒸汽火車頭機箱PC-CK101

國際鋁製機殼大廠聯力,近年係 Computex 上都會端出一兩款話題性產品,總會引起一些注目,而今年聯力就推出一款2012年特別版 PC-CK101 蒸汽火車頭機殼,玩味十足。

 

呢款機殼適用於 Mini ITX 主機板,內附電源供應器,可以安裝一個薄型光碟機、一個 3.5 吋內接硬碟及一個 2.5 吋硬碟,存儲裝置擴充能力絕不亞於其他ITX機箱 。IO 裝置設計在尾端,車頭的中央則是電源開關,車窗及駕駛座皆為透明側板,可以見到內部零件,車身側面仲附有兩個 USB3.0 連接埠,非常方便安裝手指及硬碟等高速裝置。另外,為左彌補散熱效果,車廂則設有一把12cm風扇,車廂外更特設隔塵網,令清潔更方便。

 

 

PC-CK101 附有一個底座,車輪雖然可動,但就唔係要黎玩既,只係為左增加趣味性,聯力特別改裝了一台 PC-CK101 ,加上動力組件,並係煙囟加上水煙裝置,係現場既一段軌道上(當然都係鋁製既)來回跑,果然吸引不少各國買家的注目。

 

但係聯力準備販賣模組,可以將呢個機殼轉換成真係會郁既模型火車,就好似聯力係現場示範既一樣,買家買左之後就可以係屋企玩啦~

 

 

售價:$1980(機箱連路軌一條)
$3280(機箱連路軌六條和摩打一個)
查詢:2305 1756 (GTR)

Comments

comments

Powered by Facebook Comments