抖啖大氣 週末自由行

抖啖大氣 週末自由行

每年都可以去到一次旅行,對好多打工仔嚟講係一件令人羨慕嘅事!就好似外國月亮份外圓嘅心態,大家覺得只要離開香港,每一啖嘅空氣都來得幸福。如果你連國外嘅空氣都十分嚮往的話,呢個空氣清新機包你唔洗出門都感受到世界各地嘅空氣。

air_4

air_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

唔可以成日去旅行都唔緊要,有時想要懷念一下旅行嘅點滴,但只係睇相係點夠架,用埋呢個由台灣設計師鄧培志所設計嘅空氣清新機Air Globe啦!除咗淨化空氣嘅基本功能之外,更可以調校不同溫度和濕度去營造不同嘅環境,令你可以選擇置身一個你喜歡的國家溫度。香港位於赤道又近海邊,空氣又熱又潮濕,同一啲內陸嘅地區好唔同,而不同的濕度都會令人有不同嘅感覺。冇大假都可以享受吓,好好放低工作,重新投入旅行嘅心情。

 

Air Globe中間表面係一層浮觸控螢幕,將想體驗嘅地區移到標靶範圍內,再自設體驗當地當日不同時段嘅天氣,就算屋企出面落緊大雨,都可以感受到沙漠乾爽嘅熱情;又或者在嚴寒嘅冬天裏,留番喺屋企享受外國盛夏嘅海風。如果喺屋企播啲動聽撩人嘅音樂,一個悠閒嘅週末就會變得更有意思。設計師本來想加入氣味嘅元素,但礙於氣味都係一個比較主觀性嘅元素,所以暫時都未有加入Air Globe入面。air_2AIR_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Air Globe暫時係伊萊克斯嘅DESIGN LAB設計大賽比賽中,而獨特嘅創新和想法,相信會吸引到不少支持者。

 

Ref: http://electroluxdesignlab.com/2014/submission/air-globe/#stage-2

Comments

comments

Powered by Facebook Comments