沙灘/船河必備- 100%防水防沙_電話保護套

沙灘/船河必備- 100%防水防沙_電話保護套

不知不覺又到夏天了,30幾度的天氣很難耐,所以有好多朋友都到沙灘游船河解暑。到了沙灘,因為電話冇防水功能,所以不能夠隨身帶電話自拍、影相、傾電話,好似少左點樂趣。

 

Krusell出左一隻叫SEaLABox 的100%防水防沙電話保護套,無論是iPhone或是Android朋友都有得享用。從下面的Video睇,用了保護套後,可以照常用手指控制電話、影相、錄影等等。

 

最令小編開心的是,有很多顏色選擇,白、粉紅、黃、橙、深橙、黃、黑 ,共7種顏色,小編最愛的粉紅色呀!\(^ o ^)/

 

 

 

而Size有份兩種:

Large size : e.g. iPhone 及 和iPhone差不多大小的電話

Extra large : e.g. Samsung Galaxy S II、Galaxy S II LTE、Sony Xperia S

 

售價:$398(Large);$398(Extra Large)
查詢:Silicom HK(2369 2525)

Comments

comments

Powered by Facebook Comments