Evernote Pocket Smart Notebook ||就算notes寫得幾混亂都唔怕!

Evernote Pocket Smart Notebook ||就算notes寫得幾混亂都唔怕!

呢款智慧型筆記本係由知名的筆記本商Moleskine與Evernote合作設計的。它的設計概念很簡單,就係提供一本傳統的note book,讓使用者可以透過手寫/手繪的方式來進行記錄。等寫好notes後,再開啟智慧型手機/平板電腦上的Evernote apps,啟用「頁面拍攝」(Page Camera)功能,而呢個功能會自動抓取與筆記本最佳的拍攝距離,並調整頁面亮度與對比度,讓手寫記錄更加清晰易讀。

 

之後,使用者便能夠透過Evernote內建的文字辨識與搜尋功能,隨時都可翻查筆記資料,咁就算note book寫得幾混亂又或者大頭蝦唔記得拎出街都唔怕啦 ,只要寫完notes之後用Evernote影低,就隨時隨地可以搵得番。

更方便既係,為左讓使用者便於分類管理,筆記本附有一套彩色貼紙,使用者可以依照類別屬性將貼紙貼係筆記上。Evernote在拍照時如感應到貼紙,便會將目前拍攝既頁面,自動放到該貼紙的分類下。有埋呢個功能,我唔信你搵唔番寫過既notes~

 

而呢款筆記本依照尺寸大小與頁面風格不同,共有四種可以挑選。尺吋分有大型240頁(12.7 x 21公分)、口袋型192頁(8.9 x 14公分);頁面風格則適合書寫文字的橫線(Ruled)以及適合手繪圖案的方格(Squared)。

 

 

 

資料來源:

http://www.moleskineasia.com/Online-Shop-hk/Evernote-Smart-Notebook/evernote-squared-large

Comments

comments

Powered by Facebook Comments