細路仔都識用嘅3D打印筆!

細路仔都識用嘅3D打印筆!

唔使再蹝錢買3D打印機,只要拎起3Doodler Start立體筆,就算你嘅想法幾咁天馬行空,都可以隨手創作出實實在在嘅3D作品,好玩又易上手,無論係大人抑或細路都想擁有!

3DPEN01

3DPEN02

市面上嘅3D打印筆有唔少選擇,對於初上手又或者小朋友嚟講,揀3Doodker Start立體筆就最適合不過!

3DPEN05

呢款入門級3D筆簡單易用,筆身有LED燈作提示,而且充電只需連接Micro USB線,非常方便。

3DPEN06

插入顏料,開啟電源之後,等指示燈轉為綠色即可使用。

3DPEN03

按一吓橙色按鈕,顏料就會自動唧出,只要發揮無窮創意,就能製作出大大小小、各式各樣嘅立體作品。

3DPEN04

由於顏料需要啲時間先至會變硬,大家可以趁機改變形狀,唔需要咩特別技巧,都能夠輕易控制,靈感一到,隨時拎起枝筆,想畫就畫!

3DPEN08

3DPEN09
想知呢枝3D筆有幾好玩?立即去睇吓小編嘅示範!

3DPEN07

基本套裝價錢為HK$449(包括1支3Doodler Start立體筆、48支環保顏料及Micro USB充電線),有意者可到3Doodler網站訂購。

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments