十大最易唔見物件

十大最易唔見物件

無論你個人大唔大頭蝦,都一定有試過唔見嘢。有無發現有某啲嘢係特別易唔見嘅呢?有時啲嘢未必真係唔見,只係一時之間搵唔到都己經令人好頭痕。睇吓下列呢十樣嘢有幾多樣係你唔見過嘅!

hair tie

bobby pin

1 髮夾、橡筋

我好懷疑世界上係有一個黑洞係專吸髮夾同橡筋嘅,無論你買幾多,到最後都係會唔見晒嘅。

glasses

2 眼鏡

四眼仔四眼妹們!一定試過隨手除咗副眼鏡就唔記咗放咗喺邊…跟住無咗副眼鏡又好難睇到嘢去搵返副眼鏡喎…..

sock

3 襪

襪就好似人咁,明明應該一對對。但偏偏成日會有啲襪永遠唔見咗一隻….

phone

4 電話

每日機不離手,但係總有啲朋友係成日唔見電話。我代三星、apple多謝佢地。

wallet

5 銀包

哩個未必成日唔見,但唔見咗就好大獲喇!唔見錢都算。身份証,信用咭,八達通…等等 全部無晒,要搞一大輪先可以申請返晒。

chapstick

6 潤唇膏

一個人通常擁有超過一支,特別係女仔。但係成日用用吓唔見晒。

指甲鉗

7 指甲鉗

同潤唇膏一樣,size細細。耐唔時用一次,唔放好佢,下一次就會搵唔返㗎喇。

remote

8 電視遙控器

有無試過睇電視想轉台但係搵唔到遙控器,又唔想行過去個電視度。於是繼續睇一個唔想睇嘅台….

paper clip

9 萬字夾

髮夾啲同類,係咪所有夾都係有腳會自己走嘅呢?

遮

10 遮

出街時有落雨就一定識拎遮啦。但係當你去到室內,放低佢喺遮架,就會唔記得咗佢。走嗰陣無雨,好自然又會漏低埋….

Comments

comments

Powered by Facebook Comments