全港首創螢光Gelato 怪獸造型夠頂癮!

全港首創螢光Gelato 怪獸造型夠頂癮!

每次Loooop推出的雪糕都充滿驚喜,就好似早前大熱的星球雪糕,好多女仔都爭住selfie。趁住萬聖節就快到,雪糕店再次翻炒上年出過的螢光雪糕,不過今次就換成怪獸造型的Gelato,夠晒搶眼之餘,仲好有應節氣氛!

looop02

looop01

$55一杯的螢光Gelato於10月25日至31日,晚上六點半後開始供應,這款意大利雪糕由60%黑朱古力再溝埋白朱古力做成,朱古力味非常濃郁,再加上趣怪裝飾,真係好啱今個萬聖節。推出期間,店內會裝上紫外線燈,在燈光照射之下,雪糕會變成螢光色,極之盞鬼,最緊要記得自拍!可能有人會問究竟螢光Gelato係咪真係食得落肚?其實雪糕之所以會螢光,全因裡面加入了一種營養劑,先至有這種效果,所以大家絕對唔洗驚!

looop03

looop04

除了新品之外,上年出現過的兩款螢光軟雪糕「happy halloween」及「R.I.P」亦都會繼續同大家見面,如果之前錯過咗,一於俾多次機會你返去再食!

Loooop
地址:大坑浣紗街 2A 地下
電話:8192 8815

資料來源:Loooop

Comments

comments

Powered by Facebook Comments