Puff.hk將送出電影換票証白頭山:火山浩劫 20張

Puff.hk將送出電影換票証白頭山:火山浩劫 20張

Puff.hk將於Facebook及Instagram(puff.hk)各自送出電影換票証十張,總共二十張 (每位勝出者得兩張)!

韓國人稱呼為「白頭山」的長白山火山地帶,在無預警之下爆發。而為了阻止威力會大到殲滅南北韓的終極爆發發生,地質學家想盡辦法研究對策。

《白頭山:火山浩劫》裡面正要面臨大爆發,為了令避免能夠纖滅南北韓的爆發與產生的大地震發生,地震學家想盡辦法。但他們想到的方法,將會觸動到中、美、南北韓各國政府的神經。為減少麻煩,對策小隊展開了一場緊張刺激的潛行任務。

評分極高,緊張刺激,大家票容錯失呀!

只要做足以下步驟就有機會得獎,仲唔快啲行動!

Facebook參加方法:

1)讚好呢個Post、Puff.hk最近期果5個Post及「puff.hk」Facebook專頁

(可以Facebook同Ig都參加架,參加次數不限)

2)分享本帖到你個人帳戶上,並設定為公開狀態
3)留言:「希望同你(tag兩位朋友)一齊睇《白頭山:火山浩劫》!」

活動時間:由即日起至14/1/2020 23:59
得獎公佈:15/1/2020

Instagram參加方法:

1)讚好呢個Post

2)讚好「puff.hk」Instagram專頁

3)將此Post分享去你既Story

4)留言:「希望同你(tag兩位朋友)一齊睇《白頭山:火山浩劫》!」

(可以Facebook:Puff.hk同Ig都參加架,參加次數不限)

活動時間:由即日起至14/1/2020 23:59
得獎公佈:15/1/2020
完成上述步驟嘅朋友,即可參加遊戲,得獎者共10位,可獲得《白頭山:火山浩劫》戲票兩張。

被選中嘅幸運兒會收到專人通知。

  

Comments

comments

Powered by Facebook Comments