香噴噴賀年利是封 捽一捽有花香味

香噴噴賀年利是封 捽一捽有花香味

農曆新年前夕,各色各樣嘅賀年利是封就好似雨後春筍一樣,等住大家爭相換領,而其中呢款香味利是封更有花香味,認真特別!

red packet01

利是封一套兩款,分別有粉紅色及金色,封面印有象徵大富大貴嘅牡丹、健康福壽嘅萬壽菊,及傳達幸福美滿意思嘅繡球花,設計年輕簡約,不過睇唔出有咩咁特別啫?

red packet02

無錯!皆因呢款利是封係要用個鼻嚟聞,佢最神奇嘅地方係,只要捽一捽上面嘅牡丹花圖案,就會釋出陣陣嘅花香味,香氣撲鼻而來,而且愈捽味道愈濃,超有驚喜,有別於傳統嘅利是封。

「香氛花滿園」賀年利是封換領詳情
換領日期:27/1至換完即止
換領時間:12nn – 10pm
參與商場:屯門時代廣場、沙田中心及沙田廣場、粉嶺中心
換領地點:禮賓部

換領方法:於上述同一商場內以電子貨幣即日消費滿HK$800,憑兩張不同商戶發出之即日有效機印發票(每張發票最少HK$100),連同相符的正本電子貨幣顧客付款交易存根,即可換領「香氛花滿園」賀年利是封乙套。(禮品數量有限,先到先得,換完即止)

沙田中心及沙田廣場之顧客須憑一張沙田中心及一張沙田廣場不同商戶發出之即日有效機印發票(每張發票最少HK$100),前往沙田中心L3禮賓部換領禮品。

Comments

comments

Powered by Facebook Comments