箍住男人 要做神級女人!

箍住男人 要做神級女人!

本宮拍拖經驗不淺,閱男無數,而遇過的男人大部份也是衰人,有D諗返起道火都仲會滾一滾!所以,他們講嘢一般都會比較直:「鬧你咪鬧你囉,洗擇日呀?」故此,難聽的說話吸收得多,患上Cancer的機會也愈大,哈,講笑!只是聽得多有刺有骨的話,飛濺的血水會把我頭腦沖洗清醒,苛刻體罰式的教導令我今天知道,對住什麼男人,就要做那個自己。我,大概心中有數!

不過,仍有不速之客會走來攻擊我、審問我:「講到自己咁叻,咁你又無男朋友?」哈,誰說有男友就等於好事?嫁咗人就等於幸福?生咗個B就等於美滿?結咗婚50年都一樣可以背住你「Sa Sa滾」呀懵婆!!

supergirl5

 結婚=幸福?

我一向都好討厭D男人揸正牌話自己「鹹濕係天性」、「三妻四妾好正常」、「識返屋企就得啦」、「屋企個女人好煩丫嘛」!如要對付他們,就先要好好裝備自己,做好女人的角色之餘,亦要把自已的美態Keep住100分,保持在市場上的競爭力。你要告訴他,「失去你,再不會遇上比你更正的女人」

 

神級女人基本功:(勿犯以下任何一條)

1) 唔好做八婆!隨便跟他人暢談你地之間嘅私事係大忌,尤其同佢d朋友

2) 一嗌交就即刻喺facebook發炮狂轟男友

3) 有乜不滿就搵返前男友來暗示、明示、甚至比較

4) 成日都問「如果我同你阿媽一齊跌落海,咁你會救邊個先呀?」

5) 無論有乜聚會要死跟住去,唔帶你去就敲問「係咪阿邊個會去所以唔帶得我去呀??」

6) 永遠出門口都拖超耐,買個早餐都要貼假睫毛,尾班車就開出都仲要補埋個妝先

7) 男友與異性一有接觸,就把對方當成第三者,成日提住問住,仲日日check埋人地facebook

8) 不接受戀情現況,終日迫婚、迫買樓、迫生仔、迫同居、迫佢唔出街陪住佢、迫佢請假陪你去旅行、迫佢扮一個你心目中的男人

9) 唔識睇場合講說話,有咩唔高興就喺男友D朋友面前黑面,仲要你即刻陪佢走

 Blackface2黑面

10) 偷偷delete哂佢電腦裡面的珍藏AV

11) 只要有女人打電話來就一直追問「邊個黎架?」,睇到有新嘢又要審「邊個無端端送俾你呀?」

12) 不思考哪裡出錯,總之就擺出一副自己最委屈的模樣,例牌以眼淚洗面

supergirl3 眼淚洗面扮可憐

13) 當男友跟朋友在玩線上遊戲機時,因為不滿而恨恨拔掉大掣,噢!Gameover….

14) 介入男人的事業,明明只知皮毛,卻又諸多阻撓,只懂大罵「好心咁嘅工就唔好做啦!」男人心諗「lee份唔做、果份唔做,你養我麼?」

15) 總要拿自己跟路上、螢幕上及前女友比較,硬要男人說誰比較好看

16) 強迫男友要在錢包、手機桌面、Fb大頭照、wtsapp張相…也要換成她的大頭貼或合照。

17) 覺得自己永遠都不會錯,都是他的錯,「你就係要氹我、就我,講對唔住丫!」

18) 郁d就講分手,睇死個對方唔會走!亂掉嘢、搬嘢走、要生要死、仲話「你而家唔負責任喇…」

19) 過份優柔寡斷和扭屎忽花,男友提出咩意見都被band,卻又說不出自己到底想要什麼

20) 成日講人是非,對全世界人都不滿咁款,而且說話尖酸刻薄,仲要男友點頭認同

21) 記仇翻舊帳,一件事會每星期攞出黎講10次,即刻兩件事完全無「啦lung」都要格埋黎一齊鬧。

22) 不滿、不尊重男友的家人。可能是看不起、嫌她們煩、不滿她們不夠錫自己…總之要令男友站在自己那邊,與家人疏離

23) 太痴身,不體諒男人工作時會不便覆短信和電話;一找不到他,就連環發炮和喪問點解點解?

24) 太大女人主義,覺得自己學歷高D、人工高D、品味好D,常用教訓口吻對男友

supergirl4

點呀?係咪似曾相識先?你犯過幾多點呢?有邊幾點你又覺得不合理?講真,我自己有時都忍唔住會犯咗N條啊,因為愛就是會讓人不理智啊~哈哈哈哈~

 

 

 

霸佔人生最多的,除了衣食住行外,就是「愛」,然後「性」!
你不談戀愛,我知道「愛」或許傷過你,那就學習怎樣的「愛」才適合自己!
你不敢談性,請不要忌諱,這比你大小二便更平常;今天你討論也不願,單靠寶貴年歷去取經,或許會更傷到自己!

 

MT Mabel.敢言.兩.性關係.
Facebook專頁:MT Mabel 「讚好」了解我更多~
(https://www.facebook.com/MTmabel)
~ 歡迎提出你想討論的話題,這裡有開放、健康的空間,讓我們一同好好學習 ~

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments