請多謝我跟你上床

請多謝我跟你上床

男人好多都可以有性無愛,只要碌蕉有反應,咩都入得。對女友對到悶時,只要喺銀包掏出幾百蚊,就可以搞啲幾千個男人搞過嘅女人而完全唔覺污糟!梗係啦,先得果十分鐘持久力,仲理得咁多咩?出咗先算啦!女人就唔同喇,好多都要有愛先可以有性,唔好講到「愛」咁嚴重丫,但起碼都要有FEEL,唔係一濕咗就同咩人都入得。雖然年代唔同,女人嘅性觀念同開放度都有所轉變;就好似今時今日,愈來愈多女人都會為咗錢或者想泊個好碼頭而嫁俾「錢」,同「錢」上床。但我相信秉持女性傳統美德的女生,一定會比同錢上床的,遠遠多好多。

2014-01-14_14b03006_

男人跟你做愛,唔係你諗咁簡單

曾經,我望住枕邊的男人,會覺得佢因為愛我、因為覺得我正、因為覺得我吸引…先會同我上床。但長大後先發覺,同你上床果個唔一定覺得你正;佢地可能係因為貪就手、想上吓D Cup女人、同兄弟爭女為啖氣、有d PK d嘅就同朋友輸賭要搞到你為止。總之,層出不窮嘅狗賤因素令我每投入一段感情時都感到惶恐,怕被人玩、不被珍惜、還會遇到0趙完唱的食屎狗!所以,跟男人遇上,對我來說愈來愈不簡單,愈來愈不清純,陷阱總有一個喺「左近」似的。

mi1020429_1_02 (1)

女生如何上男人的床?

而女生,我們都好純樸地被男性的某些方面吸引,可能係樣貌、可能係才能、可能係口材、可能係上進心,然後慢慢愛上他們。每天都想聽到他的聲音、期待放工跟他品嘗浪漫的海景餐廳、冬天想親手織一條溫暖牌頸巾、生病時想給他煲一壺清熱白粥。約會了幾次,拖手和擁抱的感覺都能使我們心跳,每每談及見家長的事都讓我們開心得欲拒還迎,滿腦子想著初次見伯母穿裙好?還是穿褲好?繼而,上得男友家一次、兩次,慢慢觀察到男友家並沒有其他女人的日用品,心想:「嗯,安全!他只有我一個」。隨著對男友的信任和愛意增加,加上他的「熱情邀請」,女生可以卸除裝備,放心含苞待放了。

51989c217cf7541152

即使係牙籤仔,都覺得你最舒服

女人的愛是滿有包容,即使身邊那個J短短、J幼幼、甚至J無力又軟皮蛇,大部份女人都會還是覺得你最好。即使未係最好,都會將男人嘅性缺點放到好後,後到唔係好睇到。反而,我會搵D可以讚嘅地方讚佢地、鼓勵佢地,話哂男人性能力唔好,佢地自己都會好唔開心嘅!

嗱!LEE一點同男人就好大分別喇!男人覺得你肥、覺得你闊(你明的XD)、覺得你唔識騷手弄姿、覺得你某D POSE唔識就位、唔識郁等等,佢地可能會擺哂個不滿樣上塊面度、又或者直腸直肚怨你幾句、再唔係就叫你「得閒上網學吓D AV丫嘛」。總之佢地為咗想你達到佢心目中嘅指標,就會忽略了對方感受地盡情表達,或是老奉覺得你有問題、你要改咁嘅款;坦白講,其實真係幾HURT,幾令人窒息架!

 

故此,女人跟男人上床不是純粹想有性刺激咁簡單,當中係包含咗感覺、欣賞、依靠、信任、幢幜…在內。

 

請珍惜我們跟你上床的心意,不要隨意辜負我們女人啊!

 

 

 

霸佔人生最多的,除了衣食住行外,就是「愛」,然後「性」!
你不談戀愛,我知道「愛」或許傷過你,那就學習怎樣的「愛」才適合自己!
你不敢談性,請不要忌諱,這比你大小二便更平常;今天你討論也不願,單靠寶貴年歷去取經,或許會更傷到自己!

 

MT Mabel.敢言.兩.性關係.
Facebook專頁:MT Mabel 「讚好」了解我更多~
(https://www.facebook.com/MTmabel)
~ 歡迎提出你想討論的話題,這裡有開放、健康的空間,讓我們一同好好學習 ~

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments