你枕邊那位,屈機嗎?

你枕邊那位,屈機嗎?

我單刀直入D,唔轉彎活角喇!其實本宮真係幾憎D扮可憐嘅女人,同埋D有嘢又扮無嘢嘅男人!對住佢地嘅無理,講佢又唔明、鬧佢又唔聽,總之就完全溝通唔到得黎又逃避唔到咁哽咽。經常都好有一種打佢唔長,又吹佢唔脹嘅感覺濃罩住兩口子嘅生活。當日子慢慢磨逝,你可能已不會奢望「我地今日唔好嗌交」,而是希望「你今日唔好又發癲」,似…曾…相…識…嗎?

屈機女

22-140F9101132648

不過我都明白d女人,有時因為自己無論點做,個男人都係唔肯作出少少的合理改善;以致市面上湧現好多扮哂弱者、賣弄可憐、含淚噴人、要生要死、以大肚威脅、總之就扮哂無辜辜到要含淚而終嘅女人。Lee d女人,係男人見到都怕怕;但偏偏佢地咁做,就係想將已離開得自己遠遠嘅男人箍返埋身。哭一次個男人驚一次、啼兩次個男人又走遠d、死第三次個男人已經另覓比你善解人意嘅人、去到你霸王硬上弓,強迫男方結婚生仔時,佢個心&人可能已經合體去咗第二個女人深深處了。

到咗攤牌果一日,

男人會話:「你成日lee樣又唔得、果樣又唔俾,仲要由朝到晚喊苦喊忽、要生要死…如果你唔係咁,我又點會搵過第二個?」

然後女人如常地喊哂口咁話:「如果唔係你唔理吓我、唔陪吓我、唔就吓我、唔好成日整到人地喊,我根本就唔會咁!」

很對!死唔認錯嘅人,永遠都係賴對方做錯,自己會才有脾氣,我見識過太多。只要一日佢地愛自己比愛你多,都一定唔會作出任何改變;所以,同lee d人相處,係唔需要同佢講是非對錯的,因為只有你錯!好屈機…!

屈機局外人

maxresdefault

加上,好多凡人都好鍾意理人地d家事+睇嘢睇表面+一知半解就道德撚上身;見到個女仔流幾滴馬尿或者facebook寫到好慘情,就會comment男方「做咩搞到佢咁陰公呀?你做咩搵過第二個呀?好衰呀…」我呸!我從來唔覺分手或離婚,一定係有第三者果個錯。你點知個女人平時性格係點?係咪橫蠻無理?有無為咗佔有慾就咄咄逼人?係唔係為咗箍住個男人就迫佢結婚生仔?男女之間嘅事複雜到連當時人都未必搞得清,局外人咁多嗲做乜嘢?即使係你老母都唔會比你地兩個嘅事更清楚囉!

屈機男

1424155967-3420234632

好多男人都以沉默見稱,有咩都收喺個心入面。當女方有令自己不滿的事情出現,先是不聞不問,然後就自大狂發作,以為自己係福爾摩斯,幻想出來的事情始末就係事實。男人不滿會點呀?黑面囉、唔睬你囉、即使你整親都唔會關心一句囉、即刻離開你視線範圍囉…總之就口講無事,個人就走撚咗!咁樣其實令到對方好痛苦,若對方真的無做錯或有所苦衷,你卻不給予解釋的機會,(1)這不是恰當的溝通 (2)你仍沿用小學雞的逃避方法是何等不成熟 (3)沒有商量餘地,那不是二人的理想生活,而是你只活於自己 (4)你是一個沒能力處理事情的男人。於是,男人一開口就用強硬而贏鳩梗嘅語氣band落個女仔度,無論個女仔點解釋,佢都係大大聲咁重覆果幾句「福爾摩斯得出之偉論」,目的就係要話你知「我無錯,你認錯吧!」終日用脾氣威嚇女生的人,是無品。若遇上一些溫馴或順得人的女生,對她們而言,這是屈機!

news-14050451623669

這樣屈機的結果,就係令心中有萬劫不服的女生,終有一日會火山爆發,然後「閘住反彈無回頭」。你會失去一個願意一直處處容忍你、俾面子你、明明可以贏你但願意輸給你的女人。

 

贏咗場交,輸咗個家,何苦呢?

 

 

霸佔人生最多的,除了衣食住行外,就是「愛」,然後「性」!
你不談戀愛,我知道「愛」或許傷過你,那就學習怎樣的「愛」才適合自己!
你不敢談性,請不要忌諱,這比你大小二便更平常;今天你討論也不願,單靠寶貴年歷去取經,或許會更傷到自己!

 

MT Mabel.敢言.兩.性關係.
Facebook專頁:MT Mabel 「讚好」了解我更多~
(https://www.facebook.com/MTmabel)
~ 歡迎提出你想討論的話題,這裡有開放、健康的空間,讓我們一同好好學習 ~

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments