成日俾人飛,究竟你知唔知自己衰乜?

成日俾人飛,究竟你知唔知自己衰乜?

網上流傳「港女」常犯錯誤的文章,我睇過,係錯唔哂嘅!但最錯嘅係,標籤人哋係「港女」依個Term我真係好唔同意亦唔接受!逢親女仔有D特徵你唔滿意就話人哋係「港女」,然後D男仔有咩唔夠好又話人係「狗公」、「毒撚」;而Lee D形容詞偏偏係跟據每個人心目中果把尺去改變,即係屈機,你做乜都可以係地底泥,咁樣真係缺乏學識亦無文化!唔好因為潮流講你又講,惡意「標籤」係一樣令自己品格下滑嘅行為;要話人就要中Point,咁先有道理、有質素。記住唔好狗屎垃圾都淨係識撻人「死港女」喇!

講完,入正題!

當我看到這篇攻擊女性的文章,我第一時間唔係要企出黎捍衛女性D乜,而係立刻浮現好多男女之間相處上難劃清錯對嘅矛盾。你話女人咁樣唔好咩?咁你有無諗過自己又係點?有時,當大家都淨係睇到對方有咩唔好而忽略反省自己,以致俾人飛都淨係Mark大個口得個窿,或者終日抱怨「點解我對你咁好都要走?」

d1230843

(網絡圖片)

有人話「女人鍾意同朋友爆曬兩人秘密
女人係較男人能從語言上發洩內心不滿,即係搵朋友吹吓水或呻吓,基本上D火都已經落咗一半。至於男人係咪唔會講兩個人之間嘅秘密?係少D講,但係如果要呻,通常都淨係講女人有咩唔好,因為自大嘅男人通常都覺得自己0岩哂。

有人話「女人一鬧交就搵其他異性飲酒
咁又點?男人一鬧交咪又係出咗去打波、打機、飲酒、扮應酬!球場無異性嘅…應酬無異性嘅…飲酒地方無異性嘅…所以對我黎講其實無乜分別囉!如果你事先已經唔信另一半對你忠誠,你無論去做運動定去飲酒,都觸犯出軌嫌疑架啦。

有人話「女人對你一不滿就搬出前度來比較
女人蠢D,會攤出個肚皮俾你知佢比較緊;但男人就會收埋收埋喺個心裡面比較,然後間接用言語和行動,去操控你變成佢滿意嘅前度。

有人話「只要男友一有聚會,女人要跟埋去」
其實好多男人都會想參與女友嘅聚會,即使參加唔到,都會事前事後問一大堆問題「同邊個去呀?佢有無女朋友架?點解又同佢食嘅?佢有無追過你?」等等。私人空間嘅定義,係要由雙方商量、默契和共識而來,否則就會變成「我女友/男友又要一齊黎喎…」

有人話「女人要求男友幫自己拎曬所有戰利品係唔應
男人老狗拎幾袋嘢都要怨女人,咁屋企D粗重家務係咪男人每日自己做返先?又以為淨係男人先要付出喇…

有人話「女人交就唔聽電話」
女人嬲果時可能會唔聽電話,但男人嬲果時夠係唔講嘢、無表情、當睇你唔到啦,咪又係好乞人憎。

有人話「女人唔會講自己諗緊乜下下要對方估中
我自己都有Lee個部份,因為想得到強烈被寵愛嘅感覺;如果得唔到咪扭吓計,詐吓嬌囉。男人就剛剛相反,佢地好樂意講想要乜;可惜,講咗出口就唔會接受你做唔到:「我講你就要聽」,其實這很令人窒息呢,我情願你咪鬼講@@”
以上幾個典型例子你總會遇過,咁邊個0岩邊個錯?旁人永遠答不準,因為這些鎖碎而貼身的問題,確有好多由兩位主角的上文下理,前因後果去推敲;所以兩個人最終要分開定繼續一齊,只有當時人先最清楚。

 

第三第四者收嗲唔該當幫忙^O^

 

霸佔人生最多的,除了衣食住行外,就是「愛」,然後「性」!
你不談戀愛,我知道「愛」或許傷過你,那就學習怎樣的「愛」才適合自己!
你不敢談性,請不要忌諱,這比你大小二便更平常;今天你討論也不願,單靠寶貴年歷去取經,或許會更傷到自己!

 

MT Mabel.敢言.兩.性關係.
Facebook專頁:MT Mabel 「讚好」了解我更多~
(https://www.facebook.com/MTmabel)
~ 歡迎提出你想討論的話題,這裡有開放、健康的空間,讓我們一同好好學習 ~

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments