上床應該搵個夏天唔怕你熱,冬天唔怕你凍嘅男人

上床應該搵個夏天唔怕你熱,冬天唔怕你凍嘅男人

童話故事中,在凍冰冰的寒冬裡,與男友兩口子窩在床上;他緊緊抱著你,你絕對能感受到他呼出來的空氣也是溫暖,他更說:「寶貝不用怕,好快暖」!

同樣是童話故事的橋段,在開了冷氣都未必夠涼的炎夏,很懂撒嬌的你最會如膠似漆般黏著男友。你:「死啦,你好似出汗,係咪我熱親你?」男友:「不准走開,繼續讓我抱住,我就是喜歡你熱辣辣」!

huts1

嘩…攞命咩?lee兩個橋段簡直可以列入10大經典冧女排行榜嘅頭幾位呀!「不嫌你凍,不嫌你熱,只要你在身邊就可以了」,對本宮黎講,lee個條件已經係可以成為老公的門檻。可能你會覺得點解我要求咁低?嗯…咁諗你就錯喇!我遇過太多一邊說愛你,一邊卻努力嫌棄你的男人。等我同大家分享一下有邊D唔值得愛嘅男人啦!

huts2

殮房拍拖奇遇

我一位白羊EX,他口裡說喜歡我,卻不願包容我在冬天的手凍腳凍;因為他看自己的感覺重要得多,明明當兩個人的體溫結合,升溫的速度會更快,但他卻不肯等,一次都不容許!他會話:「嘩!你個人咁凍嘅?喂,你整暖咗個人先”COME”返被啦,我都好凍呀!」聽完,第一個感覺係「心碎了」;然後就係疑問緊,唔COME被又點整返暖個人呢?佢除咗心地有問題,邏輯都好有問題… 於是,佢真係一手將張被捲住自己咁瞓;然後我就著多幾件衫,好臃腫+ 離行離迾咁瞓喺佢格離。果種好似入X咗殮房藏屍櫃嘅冰凍,我一生一世都記得!那刻,我個心已經牢牢被鐵石心腸的他冰封了,再沒有知覺。

huts3

有一種愛叫「分開瞓啦」

同樣又係一隻白羊EX,他一邊說,想跟我共渡餘生,另一邊廂,卻無法接受我冬凍夏熱的身體。好多情侶,白天就是昂頭等天黑,希望快D可以同愛人一齊大被同眠;但他卻說「我好怕熱架,你D皮膚咁熱,分開瞓啦,唔係我點瞓?」Well…未結婚就分床?wow…又前衛又摩登呀你!因為我愛他,想他跟我一起時感覺是舒服,而唔係覺得困擾和埋怨,於是我book了中醫看看。當時醫師說我d血好熱好熱,所以當我覺得沾寒沾凍時,皮膚上的溫度仍會很高,身體經常就像發燒中的病人一樣。咁唔怪之得啦,每次男友問我「點解你咁熱仲come被?」,佢永遠都唔會相信「我真係好凍」。飲過一段時間中藥,外熱內凍的情況沒太大改善;反而變化的是,我對他的濃淡度,唔洗問亞貴,當然係無加則減啦!同我搞嘢果時就雙劍合壁痴埋黎,射完幾篤精就叫分床嫌我熱?lee d咁嘅賤人抵你性無能啦!

huts4

你地而家明白,點解我話「不嫌你凍,不嫌你熱,只要你在身邊就可以了」,係一個可以成為老公的門檻啦!我將我傻傻的經驗分享俾你地,希望大家以後揀男人千祈唔好揀lee d賤種呀!

 

 

 

 

 

霸佔人生最多的,除了衣食住行外,就是「愛」,然後「性」!
你不談戀愛,我知道「愛」或許傷過你,那就學習怎樣的「愛」才適合自己!
你不敢談性,請不要忌諱,這比你大小二便更平常;今天你討論也不願,單靠寶貴年歷去取經,或許會更傷到自己!

 

MT Mabel.敢言.兩.性關係.
Facebook專頁:MT Mabel 「讚好」了解我更多~
(https://www.facebook.com/MTmabel)
~ 歡迎提出你想討論的話題,這裡有開放、健康的空間,讓我們一同好好學習 ~

Comments

comments

Powered by Facebook Comments