【偏激文】女生走光日記

【偏激文】女生走光日記

有些女生,男友叫你唔好著得咁性感,佢地唔理,力撐到底,死都要著!

同一班女友,當男友唔再管佢地點著,佢地又大喊點解唔再緊張佢。

這種女人你遇過嗎?你自己又係咪Lee種可愛的人呢?

 

首先,我本人好贊成,人是要珍惜自己現有本錢,好好欣賞和發揮,男女如是。小姐應趁身材仍然挺拔、雙峰依然脹起時,挑選一些性感而又不失美感的衣服;有空多點影相留倩影,否則隨著年齡而身材開始走樣時,才去妒忌妹妹仔的卜卜脆身段已經太遲。加上,對著女兒想當年自己後生有幾火辣已是廢話,因為你無圖無真相!(奸笑)

 

未露毛點算「走光」?

以前,我從不會想「走光的定義」,因為我認為在眾人眼中,都是大同小異。但有次,我穿了一件小V領的T-Shirt,坐對面的女性朋友跟我說「你走光呀」,我心想:「露了1cm波隙都叫走光?!」,好,我拉高d件衫。未幾,佢又重覆「喂,你走光呀」,我低頭望望,仍是1cm… 當佢再講第三次時,我便說:「其實我件衫係咁架,lee d唔係走光」。但我回想,可能因為她的伴侶同樣坐我對面,所以不想他望到惹人暇想的身材。唉,呷這種醋實屬正常,但如果當眾用咁嘅方式講出口就變得無禮又不大體啊~做女人的,應要注意!尤其當男人在場,你說每一句話,做每一個動作,也可影響他的面子呢!

U7436P1274DT20120626144501

 

話說回來,我認為走光太難定義了,若一定要說,我會認為是露出了胸圍、內褲、露點或露毛才算走光。但有時穿低腰褲和透視衫的人,她們是故意把內衣露出,是潮流,是style;所以看到對方穿起這類衣服,基本上是無需多加提醒的。我覺得走光是指坦露了一些原本無打算露出的部份;而這個年代,大家的衣著和思想都日趨開放,所以你往往很難斷定面前的人想露什麼,不想露什麼。而事實係,人地著乜,關你咩事?你照顧好自己是否穿著你喜歡的、是否穿著得宜、新衫是否已剪牌…就可以了,別人著乜你理咁多做咩呢?

 

女友:「你唔睇大把人睇呀」

點解有d女人愈著愈性感?即使同男友鬧得面紅耳赤都不肯讓步著返件衫呢?可能就係男友缺乏讚賞了吧!我訪問過一班大男人,佢地會覺得「女人唔讚得,一讚就囂,囂就唔聽話」、「覺得佢靚又點?點解要讚?」、「人地條女就讚得,自已果個點都唔會讚」、「讚佢咪即係祟拜佢?應該佢祟拜我丫嘛?!」等等。

3

喺女性角度:「今天著咗新衫,你唔讚唔喜歡,咁我聽日買過第二件著俾你睇啦。」點知第二日男友見到又係無動於衷:「唔緊要,再買第二個style嘅衫。」如是這,見面整個星期,男友都毫無反應,女友:「嗯…唔通佢喜歡性感d?」第二個星期開始,女友穿得火辣又性感,但可憐的妞妞仍是得不到男友半點讚賞和認同;不過,她卻得到很多身邊男/女性朋友的青睞,總算有返d存在感。於是,逆來順受的日子慢慢培養出:「好!你唔睇,大把人睇呀!」的偏激想法。往後,你個女人愈著愈性感,愈辣就愈多人讚;開頭都重會想引你注意和期待你會緊張佢;但當習慣了你狠毒的無視後,你有看與否?欣賞與否?對她來說已不重要,就好似她對你來說根本都不重要一樣!

 

今日格言:「走光唔緊要,讚賞好重要,Yeah!」

 

 

 

 

 

霸佔人生最多的,除了衣食住行外,就是「愛」,然後「性」!
你不談戀愛,我知道「愛」或許傷過你,那就學習怎樣的「愛」才適合自己!
你不敢談性,請不要忌諱,這比你大小二便更平常;今天你討論也不願,單靠寶貴年歷去取經,或許會更傷到自己!

 

MT Mabel.敢言.兩.性關係.
Facebook專頁:MT Mabel 「讚好」了解我更多~
(https://www.facebook.com/MTmabel)
~ 歡迎提出你想討論的話題,這裡有開放、健康的空間,讓我們一同好好學習 ~

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments