7個小撇步成就小小攝影魔術師(下集)

7個小撇步成就小小攝影魔術師(下集)

之前同大家介紹左四個拍攝嘅小方法,你試過未呢?今次同你講埋另外三個小方法,學到幾多睇你啦!

5.太陽擋 – 反光板

ref._1

如果你唔係攝影愛好者,普遍人唔會冇啦啦走去買塊反光板自用嘅,不過有時候唔夠光影出嚟嘅相唔好睇,咁可以點呢!有車嘅朋友都應該有塊太陽檔放定喺道,用銀色果面代替反光板嘅功能,比用閃光燈影得更自然啦!但唔揸車嘅朋友,都可以試下用生活上嘅小物品,如錫紙、白布、透明File等。

ref._2 ref._3 re._4

 

6.自拍小辨法- 腳架
shu_1

其實腳架又唔一定要買先得,只要有野可以Hold得住部機就得。動動腦筋利用硬卡紙都可整到,片中攝影師就示範咗比你睇架!IPhone嘅朋友可以用IPhone條headphone去控制快門;Android嘅朋友可以用倒數計時影相。不過腳架嘅移動角度可能就比較少。

shu_3shu_2SHU_4

 

7.水中世界 – 玻璃杯

under_1

一個你諗都未諗過嘅拍攝角度!部部電話都幾千蚊,就連跌一下都肉赤,仲同我講話放入水入面影相?不過識影梗係影張你諗唔到點影嘅相啦!將個電話放入個透明玻璃杯,當然個杯要高過水位,咁就可以避免到有水入電話,影到出嚟嘅相包你頓時成為小小攝影師。呢個小方法要唔要同朋友分享?你自己話事啦! ;p

under_3 under_2

Comments

comments

Powered by Facebook Comments