Woodsnap用木做你既專屬相紙

Woodsnap用木做你既專屬相紙

木,一向比人既感覺係好優雅同清新,所以有唔少人都對木製品情有獨鍾,更會將整間屋和office都以木為主要材料。近黎就有一間公司Woodsnap利用專利方法,可以將你既照片印係木材上面,出黎既效果十分特別。Woodsnap可以將照片打印係一片高級木質、帆布材料上,用戶可以提供自己既相片,然後Woodsnap會用專利方法將相片打印上木材上面。

其實Woodsnap呢家公司位於南加州,佢利用一種將圖像打印到木製品的工藝,將木材既表面紋理、圖案與相片既細節融合在一起。該公司已為這個工藝申請左專利嫁啦!由於世界上沒有兩片完全一樣的木頭,而木紋就像人的指紋一樣,都沒有相同,所以每塊木頭咎製造品也是獨一無二的。

呢項工藝其實係一種環保工藝,每次接到訂單既時候,Woodsnap都會種一棵樹。

而且,係每塊薄板後面都有水平和垂直既插槽,咁就可以輕而易舉將畫像掛係牆上。

 

就目前通過網上訂單而獲得既多種印刷服務黎講,整個過程相當簡單:只需要你上傳相片到該公司網站,並選擇你喜歡的產品。尺寸和價格的範圍有所不同,長寬都為8英寸的價格為40美元,而長3.3英尺、寬2.5英尺的價格為330美元。

但可惜既係,Woodsnap唔會運送至香港,如果香港的朋友想買可能要麻煩身處美國、加拿大、波多尼各既朋友幫幫忙啦!

 

 

資料來源: http://www.woodsnap.com/

 

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments