留不住的愛,不必再用情

留不住的愛,不必再用情

其實失戀冇咩大不了,只係突然之間身邊少咗個人陪你食玩訓、突然多咗份背叛感、突然淚腺不受控制。其實失戀可以唔諗起佢,但唔知點解有關於佢嘅嘢又揮之不去?其實可以將佢啲嘢掉哂,但又唔捨得放手。其實可以收埋啲嘢喺床底或者櫃頂,但又係咁望住個箱。失戀嘅人總有藉口,總有捨不得的理由,咁就真係有排都走唔出個站口,搭唔到下一班車。比佢用呢個失戀盒子啦!

shitsuren2shitsuren3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

日本Brandear開發咗一個全新嘅服務 - 失戀盒子。顧名思義專門為咗失左戀嘅朋友而出現的,佢佢佢佢佢送嘅嘢通通放哂個盒入面。無論係手錶、手袋、介指、頸鏈、電話、相片、衫褲、鞋連襪,只要關於佢嘅嘢都放入去,封箱再打比Brandear過黎回收。shitsuren4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

use08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

shitsuren6

 

 

 

 

 

你以後都唔會冇啦啦見到咩都流眼淚,但都未必解決到你嘅唔開心。所以Brandear幫你拎箱嘢去變賣,扣左成本外所有錢都比番你。多錢嘅去旅行放鬆或者血拼一下,轉換環境改善心情;少錢嘅就食餐好嘅,食完就咩都完重新開始出發。

shitsuren7

 

 

 

 

 

資料來源: http://brandear.jp/ct/shitsuren_box/about#joicfp

Comments

comments

Powered by Facebook Comments