化妝唔洗再買化妝品?!

化妝唔洗再買化妝品?!

 

 

3D立體打印嘅技術對好多人嚟講都唔再係一項陌生嘅技術,但喺我哋嘅概念當中,3D打印多數都用係工業上。不過,美國哈佛一位學生Grace Choi利用3D打印發明了一部讓所以女生都 為之瘋狂嘅3D化妝打印機。呢嗰打印機並唔只係一個概念,而係實實在在由呢位愛化妝的女生製造出嚟!

買親化妝品就最怕人多迫黎迫去,試完一種又一種都未揀到想要邊隻色。如果同男朋友一齊去買佢就仲慘,除咗比女仔問到”色盲”之外,雙手應該都五顏六色。但唔怪得女仔喺化妝品上舉旗不定,因為買錯一隻唔適合自己嘅顏色,比起唔化可能仲醜怪>.< Grace同大家一樣,對於揀邊隻色嘅化妝品都有好高要求,所以經常好煩惱;但它亦成為Grace設計出呢個3D化妝打印機”Mink”嘅推動力!

mink41

 

 

 

 

 

 

mink3

 

 

 

 

 

 

mink5

 

 

 

 

 

 

 

喺電腦上面經Photoshop或者最簡單嘅小畫家上揀定自己想要嘅顏色,不同的深淺度,或者混色都能夠打印出嚟。呢部打印機現時可以打印出唇膏狀化妝品及眼影,售價約300美元。”Mink”經過美國衛生福利部食品藥物管制處檢驗,顏料唔會對身體造成傷害,同市面上化妝品嘅成份一樣。以後返工、約會都可以日日有個靚樣啦!

mink2

 

 

 

 

 

 

mink8

 

 

 

 

 

 

資料來源: http://techcrunch.com/2014/05/05/mink-is-a-3d-printer-for-makeup/

Comments

comments

Powered by Facebook Comments