“叮噹”有人搵你呀!

“叮噹”有人搵你呀!

 

“叮噹”唔係講緊卡通人物,係門鐘呀!除咗“叮噹”之外,都有啲係用兒歌做門鐘嘅,但有冇諗過門鐘其實可以自己彈出黎?!美國有位賣樂器嘅老闆Dave Lynch嫌”叮噹”太普通啦,所以黎個吉他版嘅門鐘令佢間樂器店變得更有特色!

 

guit3 - 複製

 

 

 

 

 

 

 

 

呢一款嘅吉他掛咗係門楣上面,然後就係門嘅頂部加上撥片裝置。只要有人出入,撥片就會彈動弦線,造到好似有人用手彈吉他一樣。就算客人只係想入黎打個轉,都深深比個吉他門鐘嘅旋律吸引住,以後買樂器都第一時間諗起呢間鋪頭。呢位老闆除咗好有創意之外,生意頭腦一定都唔錯。

老闆的設計一早就比人發現,宜家已經開始成為佢嘅熱賣商品之一。要安裝呢嗰吉他門鐘一啲都唔困難,在牆上轉幾個小孔就可以將一把吉他牢牢地安裝喺門上,女生們自己都可以做得到。

guit2 - 複製

 

 

 

 

 

 

 

平平無奇嘅生活磨練成大家變得規規矩矩,生活本來就應該多姿多采,貪玩嘅唔應該只係小朋友嘅專利。日常生活唔係番工,多啲樂趣自然就享受到多啲生活嘅快樂。大家都睇吓呢位老闆點樣娛工作於娛樂啦!

Comments

comments

Powered by Facebook Comments