最可愛的動物園束線帶

最可愛的動物園束線帶

細個既時候,最鍾意去動物園裡睇睇可愛動物們了~但人長大左之後就已經冇咩時間可以再去……雖然而家真係少左時間可以見下動物,但係動物們就可以透過另一種形式同我地見面啦~有了呢種咁有創意物品,就連好耐冇見既動物園都再度現身!

 

 

每個獨立既小包裝中有30隻可愛的小動物,分別由六隻可愛到不行的小動物粉墨登場,佢地係小鳥茉莉、亞當獅、小豬傑克、長頸鹿賈斯汀、大象安妮、河馬貝兒。

 

mohzy_zoo_cable_tie1

 

mohzy_zoo_cable_tie8

翻到包裝既背面,可以清楚見到呢d小動物所扮演既角色,除左係電線上面守護住大家,更可以發揮想像力,聰明地運用係日常生活用品上!準備現身啦!一條條束線袋就好似係非洲草原奔騰既動物一樣,五顏六色既繽紛外型,準備攻占我地平淡生活~

 

mohzy_zoo_cable_tie6

有左小豬傑克既細心整理,收納延長線變成左一件有趣既事。

mohzy_zoo_cable_tie9

除了將動物束線帶當作收納既好幫手之外,其實呢d小動物都可以獨當一面,成為裝飾的主角~睇下大象安妮,佢仲可以做鎖匙既裝飾~

 

或者束線帶既概念並唔是特別吸引人,但係 Mohzy 設計團隊既童趣刻畫下,就有左截然不同既創造性。其實,生活真係唔似我地抱怨咁無聊,偶爾利用下一d設計創意的小物品,繽紛點滴生活啦!

 

 

 

資料來源:http://daman.cool3c.com/node/67314

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments