敷面膜的最高境界

敷面膜的最高境界

女仔一去到台灣或者韓國旅行必定瘋狂掃面膜,除咗比香港好多品牌平之外,更有幾十款不同功能嘅面膜比大家去揀。坊間都有流傳一啲方法去DIY面膜,不過步驟都比較繁複,用完嘅用具又要逐件洗!所以唔想捱貴面膜或者飛黎飛去入貨,咁你就應該認識下呢一部DIY面膜機!

貪靚係女生天生嘅特質,如果可以嘅話,最好每日都敷唔同功效嘅面膜去補充番流失咗、不足嘅元素。市面上不少面膜都堪稱一片XX面膜就已含多種功效,但係唔係就真係能夠有效針對到你嘅需要呢?就算病咗睇醫生,都唔會只係比一種藥你食啦!呢個DIY面膜機,可以自己加入需要嘅水果、蔬菜、其他材料製成面膜,真正不含防腐劑、唔怕會過期、有彈性適合任何面型、比市面嘅面膜更平、而且重唔洗自己洗番部機添。

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

呢個面膜機四個主要技術,分別有:分子離心萃取技術,不只是單純榨汁,能有效將植物分子化;

_

 

 

 

 

 

 

 

 

 

加入納米感應棒使面膜機更容易操控;

2

 

 

 

 

 

 

智能溫控技術可以確保分子結構不會因製造過程過熱而被破壞;

3

 

經過反覆嘅實驗,了解並掌握膠原蛋白肽結構。

4

 

 

 

 

 

 

 

唔好以為用機器去造會比較麻煩,其實只需花上15-20分鐘就有一塊新鮮出爐,而且重係無添加嘅面膜架啦!

  1. 首先按比例加入面模嘅材料、水、2粒膠原蛋白活性肽(用作凝固面膜);
  2. 根據指示,按下操作鍵;
  3. 10分鐘後就會製成面膜;
  4. 再等5分鐘讓面膜冷卻凝固即可使用。

7

 

暫時未有係香港發售,但如果有興趣嘅話可以網上購買,價錢一千多港幣左右。

Ref: https://tw.mall.yahoo.com/item/p009546142428

Comments

comments

Powered by Facebook Comments