最爆6項【床上尷尬事件】

最爆6項【床上尷尬事件】

一對情侶,上床做愛實屬正經事;一段關係取得平衡與否都靠佢,應得珍而重之。但市面上確實有好多男男女女都是Hea搞,對祟高的性愛不帶一點尊重;若遇到這種對手,我只好認命並飲泣吞聲。

對我來說,怎樣才算「Hea搞」?進行性愛可劃分為三個階:(1)事前準備 (2)過程全情投入 (3)最後盡力達至雙方滿足。若第一階段沒做好的話,就會引申以下6項,甚至更多的尷尬事件。(1)事前準備正正是涉及個人整潔衛生,而做愛是把兩個性器官水乳交融;若缺乏衛生,交叉感染的風險就會大增。性病喎,後果可以好嚴重架!

我相信個個在做愛時都會遇到蝦碌嘢,只係睇吓有幾尷尬同埋幾難忘。其實一定唔止6點,我只係選出我認為最尷尬的6點討論一下。咁你睇吓自己又有無遇過?

 11.下體異味嚴重,明明想搞都幫你著返條褲

聽朋友說,遇過女生的下體有濃烈的腐肉味和鹹魚味,一除褲就直攻入男方個鼻鼻,避都無得避;搞到人地一除完女仔條褲,就已經想即刻幫佢著返。有些異味更會隔住褲都嗅到,而它是洗澡後都不能去除的。中醫話,要從內開始調理,否則用幾多支「小曼家族」都幫唔到你。老實,下體乃是性愛的靈魂,有異味除了底褲仔或護墊唔夠透氣外,亦可能係有細菌滋生。

男生,唔好以為你條JJ唔臭呀!你地小便後又唔抹,一日痾幾次,尿漬就這樣Double焗住上;搞到一除底褲就成陣尿「壓」味飄出黎,不過通常沖完涼都會無咗嘅。

 

22.口交引致嘔吐

有d女仔覺得口交so easy,只要放入口舔舔舔,出錯的機會甚低。咁就錯喇!我聽過不少女性朋友說,當舔到男方hihi的時候,他們可能會忍唔住把下盤向上chok,目標就係想把JJ送到府上喉嚨椗。結果就好似你去睇西醫咁,當醫生用條木棒仔頂到你喉嚨,就會有想嘔吐嘅感覺。咁啱同我訴苦的都是二十歲以下的妹妹,可能她們技巧未夠爐火純清啦,所以真的會被頂到嘔返剛剛食完嘅嘢出黎。嘔落床又有、男仔個肚上面又有、自己急急腳吞返落肚都有>.< oops…尷尬死了!

3

3.叫錯Amy做Anne

Lee項唔單止尷尬,而且係「大檬樂」,嚴重的更會惹來殺生之禍!為免自己犯錯,我有個好好嘅建議俾大家,就係叫「baby/honey/老公/老婆/傻豬」等等暱稱。唔開名,就包無錯啦,Yeah~!!

 

4

4.常變軟 之 J太軟

男人變軟或硬唔到,係受住好多方面嘅影響,體質啦、壓力啦、精神啦、有幾喜歡你啦、個腦諗緊咩啦… 但對於女人黎講,軟就軟啦,無論咩原因你都係硬唔返架啦!這股怨氣一來,黑色的面口都話要一齊黎湊熱鬧。男人最棹忌就係被人發現不舉或無能;如果被人傳,都仲可以扮聽唔到,但如果斷正,就真係喊都無謂了!你話工作壓力大,lee個reason你估你可以講幾多次呢?

 

5

5.突然姨媽到

月經有色、有菌又有味,總之就一個字講哂 –「唔討好」啦!當你熱情如火,前奏通通都做哂之際,先發覺純情白的T-BACK滲滿鮮紅色嘅M血;最Worse就係連一舊舊嘅血塊痴埋喺你大脾罅。男人心諗:「噢,要幫你call白車嗎?」咁嘅場面,你敢話唔尷尬咩?

 

6

6.高潮與放臭屁之間

唔知大家有無試過潮吹或者高潮呢?當你處於極度Hiih的狀態時,身體會抽畜,下體都會收縮。喺果時,你係好難分身同時控制陰部及肛門的肌肉;因為準備潮吹或高潮之際,就是有股氣壓彷彿從陰部迫出;其時,便有可能引發屁屁的核爆。視乎你日常飲食健唔健康,屁,咪臭唔臭囉!咁嘅經歷我都試過,場面係非常極度尷尬!因為當時大家都陶醉地大叫和呻吟,汗水忘形地亂濺;然後突如來了聲巨響「呠!」,嘩,震憾非常!最後,我們完全停止做愛,然後笑了大半個鐘。這個尷尬和令我丟臉的陰霾,就一直濃罩我,直到現在,so sad >.<

 

 

 

 

 

霸佔人生最多的,除了衣食住行外,就是「愛」,然後「性」!
你不談戀愛,我知道「愛」或許傷過你,那就學習怎樣的「愛」才適合自己!
你不敢談性,請不要忌諱,這比你大小二便更平常;今天你討論也不願,單靠寶貴年歷去取經,或許會更傷到自己!

 

MT Mabel.敢言.兩.性關係.
Facebook專頁:MT Mabel 「讚好」了解我更多~
(https://www.facebook.com/MTmabel)
~ 歡迎提出你想討論的話題,這裡有開放、健康的空間,讓我們一同好好學習 ~

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments