Shake Shake薯條、三文魚堡、朱古力批 邊樣最伏?

Shake Shake薯條、三文魚堡、朱古力批 邊樣最伏?

Shake Shake薯條又返嚟喇,而且今次仲有新口味!噚日麥當勞一口氣推出咗幾款冬日限定美食,包括好令人期待嘅朱古力批、北海道三文魚堡,以及印度香料雞翼等,到底邊樣伏,邊樣唔伏?宜家就等小編話你知!

mcdonald10

正所謂「我不入地獄,誰入地獄」,所以小編決定身先士卒,幫大家試吓呢幾款麥當勞新出嘅限定食品,睇吓到底好唔好味,值唔值一試!

mcdonald09

第一樣要試嘅,當然係Shake Shake薯條啦,話晒每次都係例牌必食,而且今次仲新推出咗黑松露味,齋聽個名已經覺得成件事高級咗,唔知味道又會係點呢?

mcdonald08

mcdonald07

一打開包粉,勁大陣黑松露味湧晒出嚟,擋都擋唔住,小編唔小心吸咗兩啖都忍唔住咳咗幾吓,聞落雖然好香,不過食落又唔係好覺得有黑松露嘅味道,勉強叫做有少少啦,至於鹹味都算幾重吓,啱晒鍾意食濃味野嘅人!

mcdonald06

咁多樣野之中,小編自己最期待就係呢款朱古力批,因為鍾意食甜野嘛,我諗好多人都同我一樣,最有衝動試佢!

mcdonald02

出面塊皮同一般蘋果批塊皮一樣,而裡面就裝滿晒朱古力醬,甜度啱啱好,唔會話甜到漏,不過朱古力醬就有啲「結」,所以大家唔需要期待佢會有咩流心效果,但小編覺得鍾意食朱古力嘅朋友,依然值得一試!

mcdonald03

你睇吓!就算將個批倒轉,裡面啲朱古力醬都無流到出嚟

mcdonald05

mcdonald01

至於另一款北海道三文魚堡叫做不過不失,啲料唔算話好豐富,除咗塊炸三文魚之外,仲有生菜、洋蔥同啲醬汁。味道方面其實唔差,個汁酸得嚟帶有少少微辣,同三文魚幾夾,不過就略嫌塊三文魚太過薄,無嘜肉食,好似食嚟食去都淨係食緊個包咁,加上裡面啲洋蔥都幾搶味,所以整體嚟講唔算好有驚喜,就算唔食都會覺得可惜!

mcdonald04

嚟到最後一款印度香料雞翼,聞得出佢有陣印度咖哩嘅香味,不過唔知點解愈食愈鹹,食完條脷仲好似有層野喺上面,味精極重,食咗一隻已經頂唔順要飲野,我個人覺得係伏,大家可以慳番啲錢,唔洗試!

Comments

comments

Powered by Facebook Comments