7個小撇步成就小小攝影魔術師(上集)

7個小撇步成就小小攝影魔術師(上集)

究竟用電話影相可以去到咩境界呢?你又有無善用到每個功能?想要影到大師級嘅相,你就要學識下面呢幾個小Tips啦!COOPH攝影師利用IPhone5S入面不同功能,加上一些生活上嘅小幫手,要做個小小藝術家絕對無難道。

以下7個方法,學到幾多睇你啦!

1.全景模式-分身術
panorama

 

基本上多數電話都加入全景模式,大家可能都比廣告洗腦,以為呢個功能專門用嚟影風景,但除咗可以三百六十度紀錄風景之外,都可以玩下藝術照-分身術。全景圖係從移動中拍攝多張相片,再將所有合併而成。即係話一張全景圖並唔係影低一瞬間嘅景物,而係短時間紀錄一個環境。所以利用呢個原理,可以利用反方向移動嚟做出分身嘅效果。

拍攝者從左至右嘅拍攝方向開始,而你就喺鏡頭影低你之後向反方向移動,盡快跑到下一個位置。來來回回幾次,影完張相就可以見到有幾個你出現咗喺相入面架啦!

而向住拍攝者反方向嘅圍圈跑目的,就係要將你不斷成為全景圖拍攝中嘅下一個目標。如果你識好好善用全景模式,仲洗咩下下都用PS呢!

full1 full2 full3

 

 

 

2.全景模式-街景圖

panoramadrive-by

坐親朋友架車有咩好做?為咗安全駕駛,身為乘客嘅你就盡量唔好令司機分心,但可以做啲咩呢?全景模式又出動了,架車一邊行,你一邊影低沿路街景,效果就好似將條街影低,無論直行定轉彎都能夠平面化欣賞不同風景。

 

street_3 street_2 street_1

 

 

3.放大鏡 – 變焦功能

zoom_1

利用電話嘅變焦功能嚟放大景物好常見,但好多時影完出嚟都會起格仔點點。或者你可以試下用個真嘅放大鏡代替電話嘅變焦功能,放喺鏡頭前面,令目標物直接放大。咁影唔單只冇咗起格仔嘅問題,睇上去偽魚眼嘅感覺添。ZOOM_2 zoom_3

 

 

4.水滴 – 微距拍攝

water_1

相信大家都用過微距拍攝,但你覺得用微距影乜最特別?Cooph攝影師就話昆蟲夠哂出位,但一般昆蟲就算用埋微距影都真係好似粒塵咁細架咋!所以教你加一小滴水喺鏡頭上面,利用水不同嘅密度,改變光線折射,加埋微距功能,影出嚟就好似放喺顯微鏡下面咁。

water_2 water_3 water_4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments