唔飲唔知咁易醉 邊款媾女酒最易入口?

唔飲唔知咁易醉 邊款媾女酒最易入口?

「斷片酒」Four Loko近期紅到開巷,不單止好味,加上聲稱飲完一罐即刻斷片,搞到一班酒鬼爭住買來挑機,而其實市面上都有一些類似的酒,易入口又容易醉,一不小心當果汁飲多了就中招,女仔不想失身真的咪亂追酒飲!

Four Loko

FOUR_LOKO

包裝五顏六色,搞到鬼死咁吸引,而且有多款水果口味,包括檸檬、士多啤梨、桃、西瓜、椰子等等,不講還以為跟jolly shandy無分別,但原來酒精濃度有成12%,飲一罐就等於飲了好幾罐啤酒或好幾杯紅酒,飲完好難無事發生,除非你好飲得!

maxresdefault1

《東張西望》主持吳幸美,都有在節目上試飲過Four Loko,飲完仲又笑又喊,完全失控,有無咁勁呀?不過就有不少網民笑她好好戲!

Baileys

baileys1

baileys2

Baileys味道非常甜,而且有陣奶味,易入口似麥精,好適合女仔飲,不過如果酒量差真的不要飲太多,否則一下子就變醉貓,因為酒精濃度仲勁過Four Loko,有17%,好多男仔都鍾意用Baileys來呃女仔。

Tequila Rose

tequila-rose-1

tequila-rose2

Tequila Rose同Baileys一樣都是奶酒,甜甜哋,不過就多了士多啤梨味,而且顏色極之吸引,是普遍女仔都會喜歡的粉紅色,十足十士多啤梨奶昔,叫做呃得吓人,但酒精濃度有15%,千祈咪喪飲。

水果味燒酒

soju1

soju2

韓國人出名喜歡飲燒酒,不只大叔會飲,近年盛行的水果味燒酒,也深受韓國女仔歡迎,易入口之餘,飲完又會有醉意,但始終是燒酒,飲太多一樣會發酒瘋。

梅酒威士忌

umeshu

威士忌陣味未必個個都受到,不過加埋梅酒就不同講法,除了入口時有微微的梅的香氣,亦帶有甜甜的味道,令很多人一試就愛上,酒精濃度有14%,飲一兩杯仔已經好夠喉。

資料來源:互聯網

Comments

comments

Powered by Facebook Comments