呃男友話睇貓 原來係昅大隻仔?

呃男友話睇貓 原來係昅大隻仔?

睇貓定昅仔?外國有個型男Model叫做Travis DesLaurier,他一身肌肉嬴盡所有小鮮肉,周不時在Facebook、lnstagram放相,一時穿下小背心一時又赤裸上半身,還經常抱住愛貓Jacob影相,引死不少女仔。

Travis DesLaurier:「男人要有膊頭,先可以孭得起隻貓。」 (設計對白)

Travis DesLaurier03

大隻仔副body真是無得輸,要胸肌有胸肌,要腹肌有腹肌,隱隱約約還見到人魚線,So Sexy!女仔見到實流口水。

Travis DesLaurier01

嘩!手臂仲粗過隻貓,加埋手上的紋身真是型到核爆。

Travis DesLaurier04

女仔表示:下世投胎一定要做貓!

Travis DesLaurier02

這張相除了大Show肌肉之外,還加埋鐵鏈,好有SM Feel!但最搞笑是連隻貓都入埋戲。

Travis DesLaurier06

即使不攬住隻貓,改戴眼鏡亦都很誘人,是另一種Style

Travis DesLaurier不單止放相上網,還開設了自己的Youtube Channel,裡面上載了不少沒有穿衣服的影片,當然他的貓貓Jacob也是主角之一,就好似以下他拎住隻貓做健身的短片,運動+肌肉+貓,簡直是完美的組合!

資料來源:Instagarm/ Youtube Channel @Travis DesLaurier

Comments

comments

Powered by Facebook Comments