手機座陪你當低頭族!

手機座陪你當低頭族!

而家有個新既時代風潮,就係大家都使用智慧型手機與平板電腦,從而洐衍生出『低頭族』呢個新興詞彙,也就是人們低頭使用智慧型產品時既模樣,為左睇著螢幕而低著頭,所以呢一類人們叫做低頭族。有廠商將手機座既造型都做成左低頭族既樣子,總共有三個款,分別係太空人,古代人同軍人,睇落真係好得意嫁。

其實呢三款手機座係用黎表達現代人手機不離身既情況,即使人在外太空也要低頭玩手機,仲有就連古代人都要趕上流行使用智慧型手機(手機穿越時空?!),最後則係連打仗既兵大哥都要百忙之中拎起手機聽電話(都係命仔緊要d吧?!);兼具創意同嘲諷意味,咁樣的確顯示出現代低頭族既趨勢。

 

將手機座放係桌上真係可愛度大增呀!!!細心睇下太空人揹住既竟然係電話,唔通佢係月球都忙住check in fb?

 

 

古代小朋友竟然唔係忙住睇書同讀三字經,而係玩手機?睇黎手機既魔力真係好大,古代人都中手機毒了~

 

 

資料來源: http://daman.cool3c.com/node/63031

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments