耳筒?耳塞? 你分得清嗎?

耳筒?耳塞? 你分得清嗎?

平時搭車等人無咩嘢做嘅時候都會塞住隻耳仔,用電話聽歌、聽收音機、睇片等等,幾乎每一個人出街身上都有一條耳筒。但耳筒用起上嚟好麻煩,除咗會同其他嘢纏住之外,更容易拉扯損壞。至於無線耳機,雖然無咗線材打結嘅問題,不過長時間夾住同樣會令耳仔感到不適。如果耳筒都做到無線你又點睇呢?

1 (2)

 

Earin藍牙立體聲耳機號稱全球最細嘅耳機,形狀同一粒耳塞無分別。設計師Olle Lindén曾經SonyErisson同Nokia做過手機音訊工程師,Earin嘅靈感嚟自一套電影男主角戴住一個無線耳機的情節。Earin重量 5g、直徑14mm、長20mm,同手指頭嘅大細差唔多。有人會問:咁細粒會唔會好容易就跌咗架啦?大家唔洗咁擔心,因為除咗有三隻不同尺寸嘅耳套之外,重有一個Concha lock嘅設計嚟固定耳機,就算戴住嚟做運動都唔會跌出嚟架!

3咪以為佢細細粒音色唔夠睇頭,同其他無線耳機比較的話,Earin採用咗最新式的apt-X 藍芽輸送,不淨只輸送的速度快,高品質的音頻同低電量都係apt-X的優點之一。其實細細粒打理起上嚟都會有困難架,不過佢有埋防水防塵的設計,所以就算唔小心跌咗落水又或者流咗好多汗都唔怕話整壞粒耳機啦!

4

Earin細細粒容易唔見,所以有一個專屬盒收留好佢嘅,但呢一個盒除咗收藏嘅功能之外,亦都係叉電盒!佢咁細粒電量就一定有限架啦,每次用完放佢番入去個盒仔入面就會自己叉電,每次叉完電都可以用到三個鐘,就算出到街用完都唔怕一陣冇得用。預計2015年1月就正式發售,大約168美金左右。

2

Reference:http://www.techbang.com/posts/18668-earin-known-as-the-worlds-smallest-wireless-bluetooth-headset

Comments

comments

Powered by Facebook Comments