閃閃水晶Lab. C +S Project IPHONE 5 Case

閃閃水晶Lab. C +S Project IPHONE 5 Case

 

市面上iPhone5 保護套巳五花百門,唔少用家寧願選擇購買淨色既保護套再到其他地方加工,為的只係想有一個特別既保護套而已。講到特別,Lab.C 韓系保護套+S系列,以結合閃亮既外觀、高效既實用性及方便個人為主,三合為一設計出呢款閃閃水晶Lab. C +S Project IPHONE 5 Case。

Lab. C +S Project 系列合共有兩款保護套:一款內建 8GB USB 手指,而另一款就採用日記簿式的保護套。

Lab. C +S Project ,唔只係100% Made in Korea,外在仲選用SWAROVSKI AAA 級數的水晶併砌出三款唔同既水波紋 – 輕輕的跳躍感、圓美的跳動、散落的零亂美,閃亮之餘亦不失貴氣感覺。配合大小不一既水晶,完全表現出唔同效果既水波紋,好特別!

 

Lab.C +S Project另外兩款保護殼中,USB 保護殼仲有兩種功能:首先係內藏一支 8GB USB「手指」,可以比買家抄下重要檔案,而且「手指」仲可以輕易收藏係保護殼背部底部,方便隨身攜帶。另外,佢既殼內亦內建了一層「秘密空間」,可以收藏八達通,讓大家乘車時,完全唔洗拿出錢包,只要將手機背部輕輕在八達通機一拍就可付費。加上為了比大家既八達通可以使用無誤,廠方更特意製作了一張「絕源體」的薄膜,用於阻隔八達通及 iPhone 的接觸面,防止 iPhone 對八達通的干擾。而且即使大家正在使用 iPhone、甚至在通話中,也不會影響八達通使用,設計確實十分體貼。

至於另一款 Lab.C +S Project Smart Wallet 就有兩款水晶設計保護套。

Smart Wallet 可以全效保護你既iPhone5 每個角落。Smart Wallet 好似一個錢包咁,就算唔帶現金,旁邊亦有三個位置可以放置八達通、信用咭及身份證,周全既保護及貼心既設計更有橫放及直放,簡單易用!

 

產品型號:
+S USB Case – 建議零售價: HK$498
+S Smart Wallet – 建議零售價: HK$648
查詢電話: 3188 0767 (ECT)
ECT Website: www.ect.com.hk
ECT Facebook Fans Page: www.facebook.com/ECTHK

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments