廖舒衡Ed伙拍金像獎班底唱主題曲 提倡兒童放電好重要

廖舒衡Ed伙拍金像獎班底唱主題曲 提倡兒童放電好重要

日前歌手廖舒衡(Ed)為JCI 荃灣主題服務計劃《遊戲權利您有SAY》演唱 主題曲《讓孩子遊玩》,目的是倡議聯合國《兒童權利公約》第31條, 1989 兒童遊戲權利。提倡每名小朋友每日能夠有適當的遊戲時間,Ed表示「小朋友嘅遊戲時間真係好重要,遊戲當中佢哋可以學習更加多,當中學習到嘅東西比普通練習操練更加重要。」

最左劉宇軒Charles JCI 荃灣會長 Calvin 最右廖舒衡Ed

今次主題曲嘅班底亦唔馬虎,邀請到曾提名金像獎最佳電影歌曲(非同凡響)的劉宇軒Charles擔任作曲及監製,對於有幸跟Charles合作Ed表示「好開心呀,有咁樣嘅班底,令到成首歌一絲不苟,我都學習咗好多嘢。」Ed更為這首歌曲跟Cake Yeung合作填詞,更表示今次題材是新嘗試 ,  計劃這個班底將有下一首合作作品,叫大家拭目以待!

廖舒衡Ed落力演繹《讓孩子遊玩》
廖舒衡Ed落手操刀填詞
作曲及監製劉宇軒Charles

Comments

comments

Powered by Facebook Comments