每個女人深心處都有條「極品J」?

每個女人深心處都有條「極品J」?

其實,女人也愛把自已的男人拿來炫耀一番(若男人真的有條件的話)。表面的,會曬俊朗、曬大隻;而圍埋細聲講大聲笑的,則會談論JJ的Size及其技術高超與否。這些話題,從中學發育時期,直到現在投身社會,都是女生茶餘飯後「了」牙時的剌激話題。每每談及JJ和床上經驗,仍是有一種期待著有新沖擊的情緒,亦盼望能發現朋友偷偷羨慕自己的目光。

「我男朋友好勁架!」

這句話耐不耐都會聽到,但咩叫「勁」呢?今次唔講技術,先講何謂「極品J」。好多男人都以為JJ又粗又長就係勁,成日問「我咁長、咁粗,係咪搞得你好舒服?」

Sorry~ 錯哂囉!! 膚淺+不細心,係永遠唔會知道女人真正嘅需要架!!

我分別訪問過70後、80後和90後有性愛經驗的女生,綜合所有意見而得出以下「極品J」的排名,快D睇吓你現任男友屬於第幾名,再判斷一下自己的幸福指數啦~!

d837985

 

 

 

 

 

第一名:硬

好多男人都懶自豪搶住讚自己好粗好長,唔好怪佢地!因為佢地只能靠幻想:當一條粗長物體插入細小洞穴,確是美景。佢地永遠想像唔到一個長水袋與一條青瓜嘅分別,因為軟硬靠感覺,而長短就單靠幻想可以了。

第二名:耐,又名持久

99%女性的性高潮也是比男性來得遲,如果男性10分鐘內便完事,女性只能懷著仇恨心情,體諒語氣說:「唔緊要,我都夠架喇…」然後,這樣的辛酸經歷,就只能在姊妹聚會見啦>.< 都係果句啦,男人快唔緊要,學吓用手慰藉女生吧,唔係就抵你俾人唱啦,無喱責任感!!

第三名:長

無可否認,長長的外型的確相當吸引,齋睇個樣已經流哂口水,一摸上手更會引發即時的性衝動。總之就係「想試試」吧!男人很喜歡頂到女人的深深處,那種「到頂」的征服快感確會令人起雞皮。而女人呢?其實唔係個個女人都接受到嘢嘢到位的「到頂」架!太大力撞擊女性子宮,會引起痛楚,嚴重更會出血和受感染呢~

d837982

 

 

 

 

第四名:彎J

哈哈~ 彎J真係唔係人人試過,今次本宮就要挑高鼻子向一眾姊妹大叫:「我~試~彎J~呀!」除下褲子,彎J出場,的確一名驚人,唔打得都嚇得!而落到場亦真係有佢神奇嘅功用架喎!JJ彎形即是龜頭會微微撓起,故此會比直J更易撞擊到內部的G點,女生因而會得到跟直J嘗不到的快感。

d837983

 

 

 

 

 

第五名:粗

由細到大,男的女的,見到腸仔形物體都會聯想起男人的「腸腸」;所以,JJ粗得如澎脹了的司華力腸,怎會不勾起女生一點點的霞想?說到底,夠粗就等於他能夠充實地填滿自己;那種淒美而莊嚴的安全感,有著教人動心的魔力。

d837976

 

 

 

 

 

 

第六名:大頭

龜頭特別大,又係一個不常見的舒服JJ。JJ在努力抽插女生時,也只是重覆的來回動作;若不加以技術,其實快感不大。但當特別大的龜頭在抽插,每次來回女生都會被凹凸質感所刺激,可說是沙漠中的良晨美景,就算黎得一陣都好過無丫….

mt2

 

 

 

 

 

第七名:滑溜不粗糙

當我問到一些90後女生,「滑溜不粗糙」竟是一個拿去判斷好J的條件之一,我真的笑了出來!果然時代唔同,需要都唔同XD好真實地,JJ除了放在下面,其實也要放上手(打飛機)和放入口啊!女生有這樣的求也很正常呢~ 男人就摸親、舔親麵是滑滑的淫水,而女生掂的、含的也是各有質感的棒棒啊!

 

怎樣?你有同感嗎?還有什麼JJ需要入到「極品J」榜?邊種JJ最適合你?而你正能享受的又是哪一種J呢?

 

 

霸佔人生最多的,除了衣食住行外,就是「愛」,然後「性」!
你不談戀愛,我知道「愛」或許傷過你,那就學習怎樣的「愛」才適合自己!
你不敢談性,請不要忌諱,這比你大小二便更平常;今天你討論也不願,單靠寶貴年歷去取經,或許會更傷到自己!

 

MT Mabel.敢言.兩.性關係.
Facebook專頁:MT Mabel 「讚好」了解我更多~
(https://www.facebook.com/MTmabel)
~ 歡迎提出你想討論的話題,這裡有開放、健康的空間,讓我們一同好好學習 ~

 

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments