社交平台變實物?  睇清Instagram真面目

社交平台變實物? 睇清Instagram真面目

只要是擁有智能電話的人,幾乎都有用過 Instagram 拍照吧?但你有沒有想過當

Instagram 變成相機又會係點?唔使再估估吓,傳聞已久的「Instagram Socialmatic Camera」終於今年面世!

resize

隨拍隨分享

1,400萬像素主鏡頭,另加正反雙鏡頭,一個用來影相 (可光學變焦),另一個當作3D濾鏡 (識別QR Code)。這部相機有一個得意的地方,就是具備相片列印功能。除了可以即影即有之外,印出來的相片仲有你的 Instagram 帳戶名稱和QR Code,其它用戶只要掃描相片上的QR Code 就可以追蹤你的照片。當然你也可以透過 WiFi 和藍牙,將拍攝的照片放上Facebook和Instagram App 同朋友一齊Like。

20130308_socialmatic_02

 

 

 

 

 

 

完整app外型

這部相機以「Socialmatic」為主(即透過 WiFi 和藍牙,將拍攝的照片放上社交網站) 。這是一部運行Android的相機,因此可以安裝各類型的Apps,當然包括Instagram啦! 唔單止照足Instagram app 一模一樣的正面外型設計,而且4:3比例觸控螢幕可以隨意調校理想照片,細細部啱哂一大班朋友到處Selfie。有齊黑、白色機身選擇,定價 $299 美元,約港幣 $2,318,連相紙 (一盒 50 張) 套裝價 $324 美元 (約港幣 $2,511),期待已久的朋友們可以開始準備儲錢了,有興趣可到亞馬遜官網預購。

 

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments