Puff.hk送出P風暴電影換票證兩張

Puff.hk送出P風暴電影換票證兩張

由黃百鳴監製、林德祿執導、古天樂主演的反貪風暴系列電影由《Z風暴》、《S風暴》到去年的《L風暴》一直都大收旺場,《L風暴》內地票房超過4.4億,香港破1600萬。

電影公司「食過返尋味」,新一集《P風暴》將於4月4日上映的,陣容依舊鼎盛,古天樂﹑林家棟﹑張智霖、張繼聰、譚耀文、廖啟智等好戲之人都有份演出,林峯、周秀娜更首度加盟。為了帶給觀眾新鮮感,這次的主要陣地就移師到監獄。

《P風暴》今次轉戰監獄,講述古天樂飾演的ICAC高級調查主任陸志廉,為了查案不惜犯事入獄,於獄中面對橫行無忌的地產集團富二代林峯、以及在第一集被他一手拘捕入獄的林家棟。古天樂面對兩大惡勢力,當中一定少不了連場動作場面,一班型男在獄中鬥智鬥力,都咪話唔吸引!

Puff.hk將送出換票證(每人兩張)!
只要做足以下步驟就有機會得獎,仲唔快啲行動!
參加方法:

1) 讚好呢個Post、Puff.hk最近期果5個Post及「puff.hk」Facebook專頁
2) 分享本帖到你個人帳戶上,並設定為公開狀態
3)留言:「希望同你(tag兩位朋友)一齊睇《P風暴》!」

活動時間:由即日起至4/4/2019 23:59
得獎公佈:5/4/2019
完成上述步驟嘅朋友,即可參加遊戲,得獎者共1位,可獲得《P風暴》戲票兩張。被選中嘅幸運兒會收到專人通知。

===========================
泡芙網,像泡芙一樣的飯後甜點,像生活中一口甜而不膩的娛樂。 「不深奧,不煩瑣,容易入口」
==========================

Comments

comments

Powered by Facebook Comments