失敗情人節

失敗情人節

我行走江湖幾十年,幾冧,幾差的情人節,我有咩未過過?冧的,我不說了!因為用錢、心機和時間大概都可以製造出來。那不如講講用錢、心機和時間都彌補唔到嘅失敗情人節丫!相信姊妹看到一定大有同感XD 如果你有更差的經驗,歡迎留言,等我好好見識吓香港仲有D咩差男仔~

死罪:遲到!

late

情人節接放工或專車接送是常識吧!但巧遇時間不吻合也是可以原諒的,咁咪約喺某個地方等囉~我呢,就好憎人遲到嘅!守時是給對方一種基本尊重嘛,更合況情人節這個比父母親節還要重要的日子都重要遲?唔係呀FA?!人地個個一雙一對、攬頭攬頸,自己卻是一條「冷」喺條街度吹風等緊男朋友,俾朋友見到重有面嘅?

女生難受的程度有幾高,男士們又知道嗎?

 

格離「花」香

男人花

其實女仔喺情人節收花已經好開心架喇,細細地,幾好丫,又唔洗拎得咁辛苦。但當遇到某種情況,這個種想便會被一擊即碎!哩一秒女友明明重飄飄然拎住束花行街,下一秒坐到入間餐廳,點知見到前後左右+格離d女仔束花都大過自己,花又開得靚過自己嘅時侯… 凶恨型女生會向男友目露凶光、怕事型則會感羞恥而成餐飯都低著頭、愛面子的卻會立刻把鮮花收到枱低去,走果時扮唔得拎就算了!

女生難受的程度有幾高,男士們又知道嗎?

 

招呼不周

手袋

基本上,西方情人節係女人大哂,就算男友平日有d咩唔想做、唔想食、唔想去,果日通通都要笑住嚟做,而且要做到最好!而其中一樣「男人大忌」,莫過於要幫女友拎手袋!14/2周街d男人都會爭相向女皇獻殷勤,無論紙袋、膠袋、甚至會令男人有失尊嚴嘅手袋,通通都要一見面即刻伸隻手去幫佢拎。所以,如果你宏觀周遭的女生都兩手FING FING,而自己卻要拎住個死人手袋,無面=不被寵愛=他不夠愛你…

女生難受的程度有幾高,男士們又知道嗎?

 

女皇是尊貴,男士應該早有完美計劃

¸ßÎÂϵĹ۲©ÈËÁ÷

 

情人節的食肆,當然會肆無忌憚咁推出唔抵嘅套餐,然後向一班男苦主進行「掠」水,正所謂「掠」完主菜「掠」埋糖水。但係對女仔黎講,唔係食燭光晚餐就代表氹到我開心架喎!有d男士偏偏夠薑大安旨意14/2無book位,搞到個女仔踩住對4吋高跟鞋,望住廚窗裡面D情侶互餵牛扒,「你一啖呀我一啖」。啲嗒、啲嗒、啲嗒…時間一秒一秒的過,看著餐桌上的鴛鴦由沙律食完甜品,還不忘咬住啖心太軟對著你張牙舞抓呢~

女生難受的程度有幾高,男士們又知道嗎?

 

送禮變失禮

bearbear

 

天寒地凍送個大公仔,點知又無留意間餐廳闊唔闊落;最終,餐廳太窄,二人枱只能放兩張櫈,唔可以空出多張櫈去放你和他的大褸、手袋、公仔、鮮花…最終,只能狼狽地放在大脾上,好肉酸呀>.<

女生難受的程度有幾高,男士們又知道嗎?

 

喂!我件衫呀!!!

女生對於情人節一向都隆重其事,話唔埋買衫、襯衫、SET頭都要用上一個月準備時間,所以著得靚靚就梗架啦!當男友用餐唔小心整污漕咗你件衫,抹唔甩,搞到一撻撻黃黃啡啡咁,噢!知道什麼是「千年道行一招喪」嗎?如果遇著處女座,更會剪咗你子孫根呢!

女生難受的程度有幾高,男士們又知道嗎?

 

禮儀廉…

MT正確打乞嚏方法

與男友享受甜蜜套餐,點知男友在餐廳內打乞嚏唔掩口鼻,動作大(噴出黎果下前後拉弓咁嘅樣),而且超級大聲「乞乞乞乞…嚏~」;咁啱又含住啖飯,最後連口水、連飯、連餸、連攝喺「牙喇」條菜都噴埋出黎!oops… 總之全場都望哂過黎,d淑女淑男重細聲講,大聲笑添 =.=

女生難受的程度有幾高,男士們又知道嗎?

 

仲有1日就到情人節,唔想過得咁Sad,快d share俾你男朋友啦~

姊妹們,情人節快樂!

 

 

 

 

 

霸佔人生最多的,除了衣食住行外,就是「愛」,然後「性」!
你不談戀愛,我知道「愛」或許傷過你,那就學習怎樣的「愛」才適合自己!
你不敢談性,請不要忌諱,這比你大小二便更平常;今天你討論也不願,單靠寶貴年歷去取經,或許會更傷到自己!

 

MT Mabel.敢言.兩.性關係.
Facebook專頁:MT Mabel 「讚好」了解我更多~
(https://www.facebook.com/MTmabel)
~ 歡迎提出你想討論的話題,這裡有開放、健康的空間,讓我們一同好好學習 ~

Comments

comments

Powered by Facebook Comments