揮低晒其他手機 耳機專家讚LG V20靚聲

揮低晒其他手機 耳機專家讚LG V20靚聲

LG早排力谷G5,但反應不似如期,新推出的V20話唔定可以挽回唔少分數,話晒上一代V10個勢唔錯。今次V20除了繼承V10的強勁拍攝功能之外,更是全球首部內置32-bit Hi-Fi Quad DAC專業音響晶片的手機,主打靚聲,連耳機專家都讚音色表現達鑑賞級!

v20_1

v20_2

v20_4

雖然V20外型未算出眾,但機背採用航空級別的AL 6013金屬和Si-PC合成物料製成,非常堅固,襟跌襟撞,加上IPS Quantum屏幕夠晒大,有成5.7吋,而且同上一代一樣,有埋副屏幕畀你待機時Check到手機資訊和快速開啓應用程式,十分方便。

不過話說回來,V20的賣點始終是Hi-Fi Quad DAC音效,手機用上ESS SABRE 9218 連耳擴(AMP)晶片組,能夠把失真及雜訊減少至一半以上,帶來更清脆細膩的音色,再配合擁有75段音量及L/R左右聲道平衡調控的B&O PLAY專業技術幫手機調音,支援 FLAC、DSD、AIFF和ALAC等20多種無損音樂格式,用埋隨機附送的B&O PLAY耳機,音樂表現更加出色。V20 更同時支援Qualcomm® aptX™ HD格式,可透過藍牙把Hi-Fi音質傳送至同樣支援24-bit音效的其他耳機。

v20_6

至於相機方面,V20採用標準75度1600 萬像素及超廣角135度800 萬像素雙主鏡頭,後者可以拍出比普通智能手機闊1.7倍的wide shot效果,而500像素的前置鏡頭更可隨時把120度廣角鏡頭換成83度標準自拍角度模式,方便構圖。另外,V20亦引用了混合自動對焦系統,加埋對比偵測對焦(Contrast AF)技術,在任何環境下拍攝相片,都能準確捕捉所有細節。

v20_5

v20_3

LG V20 備有鈦黑鋼、閃亮銀及冰晶粉三種顏色,售價為HK$5,998,現已公開發售。

Comments

comments

Powered by Facebook Comments