就快連打字都唔洗用Keyboard嚕~

就快連打字都唔洗用Keyboard嚕~

對於科技突飛猛進到不知得了,本確是極為驚嘆!Google之前出過一副智能眼鏡(Smart Glasses)已我獲回響,今次Google再推出智能手套(Smart Glovers),並為它申請專利。究竟智能手套(Smart Glovers)有幾智能呢?你們還記得<Mission Impossible>中,靚仔男主角Tom Cruise戴上一對手套,在一塊玻璃上就可控制電腦畫面嗎?原來科技真的可以帶我們入到那麼戲劇性的現實!


名為「seeing with your hand」的專利,描述了手套的指尖上有相機和各種調控裝置,掌心部份則有主線路、CPU、RAM、記憶卡等等,而無線晶片就位於手背上。而用家只要戴上手套,在空中揮動手指就能打字,例如︰用手指畫出「J」字,電腦就能顯示「J」。另外,又可以手勢操控把相片拉大宿少,就如你平日在智能電話把相片放大縮小那個動作。再唔明就睇睇以下附圖啦^^


Comments

comments

Powered by Facebook Comments